Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"She is at the beach."

Çeviri:O plajdadır.

1 yıl önce

5 Yorum


Batuhan790544

İlk yorum :)

1 yıl önce

gkay997968

She is in the beach yazsak da olur mu

1 yıl önce

Cerenagca

in genelde kutu gibi bir şeyin için de olmak olarak düşünüp -de -da anlamı katıyor. İn my room, in the kitchen

5 ay önce

FurkanOru4

Baba biçe gitçem

11 ay önce

Cerenagca

in genelde kutu gibi bir şeyin için de olmak olarak düşünüp -de -da anlamı katıyor. İn my room, in the kitchen

5 ay önce