1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Do we change the subject?"

"Do we change the subject?"

Traducere:Schimbăm noi subiectul?

March 9, 2014

6 comentarii


LidiaG2

Da de ce nu "Noi schimbam subiectul?" ?De ce anume de -l intors de coada?


LEONTEVASI

Sa vorbeasca mult mai clar


ariadna.m

Daca doresti sa asculti o varianta de inregistrare in care se vorbeste mai rar poti apasa pe butonul mai mic de redare (cel cu testoasa)


OctaSky_FTW

de ce nu merge „Putem schimba subiectul ?”


BiancaCarm16

Fiindcă sună astfel: Can we change the subject?


IoanMuresa1

Putem noi sa schimbam subiectul?

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.