Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Do we change the subject?"

Traducere:Schimbăm noi subiectul?

acum 4 ani

6 comentarii


LidiaG2

Da de ce nu "Noi schimbam subiectul?" ?De ce anume de -l intors de coada?

acum 3 ani

LEONTEVASI

Sa vorbeasca mult mai clar

acum 4 ani

ariadna.m

Daca doresti sa asculti o varianta de inregistrare in care se vorbeste mai rar poti apasa pe butonul mai mic de redare (cel cu testoasa)

acum 4 ani

OctaSky_FTW

de ce nu merge „Putem schimba subiectul ?”

acum 1 an

BiancaCarm16

Fiindcă sună astfel: Can we change the subject?

acum 3 săptămâni

IoanMuresa1

Putem noi sa schimbam subiectul?

acum 1 an