1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The parties are private."

"The parties are private."

Çeviri:Partiler özeldir.

March 9, 2014

26 Yorum

Konu önem sırasına göre

_furkan14_

''Partiler kişiseldir'' cevabı eklenmemiş .

March 9, 2014

falconblue

"The parties are personal" gibi olurdu sanırım.

March 11, 2014

RahmanKurt

"the parties are special" olsun o zaman

January 27, 2015

melliotmelis

aynen anlamına baktım yanlış çııkınca hem kişisel hem de özel yazıyor

July 4, 2016

kardeler3

Bu ünite çok uzun inşallah kalan 8 konuyuda geçerizde Geniş Zaman 2'ye geçeriz.Dua ederseniz çok mutlu olurum

June 29, 2016

serkannarin71

kardeşim güldürdün sen de gül umarım :) geniş zaman 2'ye de geçersin ,sabır ve sıkı çalış

July 1, 2016

esin606289

Konu anlatımlarına nasıl ulaşabilirim acaba. Ne yapmam gerekiyor

May 31, 2017

egemenar

Nasi yani

July 13, 2017

esin606289

Konu anlatımlarına nasıl ulaşıyorsunuz

May 31, 2017

CihanSevim

Private nin 'gizli, gayri resmi' anlami da var.

December 9, 2014

zeynep1992.

Partiler kisiseldir nden kabul edilmiyo hata var bnce

August 17, 2015

Magenon

lingot isteyen?

July 6, 2016

mrv.krdg.m

Partiler kisiseldir neden sayilmiyor

November 1, 2016

Firdoyusuf

Are neden kullanilmisti

November 15, 2016

AhmetAlperAYDIN

Bu partiler demek icin this kullanilmalidir.

November 4, 2014

sayzus

"partiler gizlidir" cevabı kabul edilmeli bence

June 28, 2015

Magenon

bence de kardeşim

July 6, 2016

ALTAIR23912

"The parties are secret" bu şekilde olması gerekirdi :D

March 20, 2019

cevikoguzhan

private yerine special keimesini kullansak doğru olurmu?

December 29, 2015

DermobiDer

partiler kişiseldir niye olmuyor

February 21, 2016

AliAlperenCeran

4W97PR kulup kodum gelin lütfen

September 17, 2017

ebruli718536

Furkan, bence de cevapta bir yanlışlık var orada ben de aynı hatayı yaptım.

February 8, 2018

benalohas52

"partiler hususidir" ' kabul etmedi. Neden?

October 20, 2018

Serdar11307

"Private" "special" nerelerde kullanılır, farkları ne?

February 2, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.