"Youwearadress."

Çeviri:Sen bir elbise giyersin.

4 yıl önce

34 Yorum


Yazaromerfaruk

Sen bir elbise giyersin-- nefen olmadi kardesler

4 yıl önce

yusufuyanik

Olması gerekiyor, doğru cevaptır. "Sen bir elbise giyersin."

4 yıl önce

mustafaselviolu

yazım hatası vardır

3 yıl önce

Mehmetahin4

Cevabı "elbise giyersiniz" miş ben de "bir elbise" neden olmadı diye soruyorum

1 yıl önce

BeyyaAhpsoy

bana oldu

10 ay önce

TUNA_FB

'SEN BİR ELBİSE GİYERSİN' TAM OLARAK BÖYLE YAZDIM KABUL ETMİYOR TAHMİN VE GÖRÜŞLERİNİZİ YORUMDA SÖYLEYİN ARKADAŞLAR BU TEK BENİMİ BULUYO ACEBA

1 yıl önce

AlpErenKar107025

Abi ha giysi ha elbise bune ya

1 yıl önce

irmkrkmzr

You kelimesinin bir anlamı daha vardır o da siz zarfıdır

3 yıl önce

YGT799175

Emir olsaydı başında bir fiil olurdu. Özne başta olduğu için bu bir emir cümlesi değil.

1 yıl önce

fatime401

sen elbiseyi giyersenle sen bir elbise giyersen ne farki varki?

3 yıl önce

stormcrovv

you wear the dress: daha önceden belirlenmiş bir elbiseyi giymek you wear a dress: herhangi bir elbise giymek

3 yıl önce

ayebeyza2

olması lazımdı

3 yıl önce

emin581729

O elbise giyer dedim kabul etmedi neden ?????

3 yıl önce

seqde78

Çünkü You=sen She veya he=o demek oluyor.Yani cümlede you geçtiği için o demen yanlış olur.Aslında burda doulingo nun değil senin suçun var.Sen yanlış biliyorsun

3 yıl önce

Larancesu

Wear ne demek ???

3 yıl önce

ibrahimhal700604

Giymek demek

2 yıl önce

EnglishGirlsss

sesi algılamıyor sinir oluyorum yaa

2 yıl önce

iklimmerve1
1 yıl önce

Arifri

Ne dediği anlaşılmıyor.

1 yıl önce

rabia400094

You demiyomu sen olması gerekiyo bumu bize öğretiyo bizmi ona öğretiyoruz anlamadım ssjsjssjj

1 yıl önce

TUNA_FB

siz bir elbise giyersiniz olmalı

1 yıl önce

YGT799175

Cevap: Sen bir elbise giyersin

1 yıl önce

ZinytMrslo

You sen ve siz demek

1 yıl önce

ZinytMrslo

You sen ve siz demek

1 yıl önce

Feyza48794

sen bir elbise giyersin

1 yıl önce

YunusEmre2321

D

1 yıl önce

toprak54498

sen elbise giyersin yaziyoz ya yanlış ya hatalı kabul ediyo

1 yıl önce

OktayKavut

Seceneklerden sececegimize gore sen secenekte yazilmamis elbise giyersiniz olacak

1 yıl önce

SEZAI804282

Patron bunlar

1 yıl önce

AliSivri3

Siz elbise giyersiniz yerine elbise giyersinizde diyebilirsiniz.

1 yıl önce

ahmet53533434

Siz elbise giyersiniz dedim yanlış dedi

11 ay önce

Sena489773

★Geleceğin Yıldızları ★ kulübüme üye olmalısınız

10 ay önce

13HaCu

Hepinizdoğru söylersiniz

6 ay önce

elifnur494981

Yanlış yazılmış. Dogrusu sen bır elbıse gıyersın olcak

4 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.