1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "You wear a dress."

"You wear a dress."

Çeviri:Elbise giyersiniz.

March 9, 2014

37 Yorum


TUNA_FB

'SEN BİR ELBİSE GİYERSİN' TAM OLARAK BÖYLE YAZDIM KABUL ETMİYOR TAHMİN VE GÖRÜŞLERİNİZİ YORUMDA SÖYLEYİN ARKADAŞLAR BU TEK BENİMİ BULUYO ACEBA


Rabia185577

Benimkini kabul etti


uurcan95686

Bazen yanlışlık oluyor


Yazaromerfaruk

Sen bir elbise giyersin-- nefen olmadi kardesler


usufuanik

Olması gerekiyor, doğru cevaptır. "Sen bir elbise giyersin."


Mehmetahin4

Cevabı "elbise giyersiniz" miş ben de "bir elbise" neden olmadı diye soruyorum


mustafaselviolu

yazım hatası vardır


AlpErenKar107025

Abi ha giysi ha elbise bune ya


irmkrkmzr

You kelimesinin bir anlamı daha vardır o da siz zarfıdır


YGT799175

Emir olsaydı başında bir fiil olurdu. Özne başta olduğu için bu bir emir cümlesi değil.


fatime401

sen elbiseyi giyersenle sen bir elbise giyersen ne farki varki?


stormcrovv

you wear the dress: daha önceden belirlenmiş bir elbiseyi giymek you wear a dress: herhangi bir elbise giymek


Larancesu

Wear ne demek ???


EnglishGirlsss

sesi algılamıyor sinir oluyorum yaa


Arifri

Ne dediği anlaşılmıyor.


rabia400094

You demiyomu sen olması gerekiyo bumu bize öğretiyo bizmi ona öğretiyoruz anlamadım ssjsjssjj


TUNA_FB

siz bir elbise giyersiniz olmalı


YGT799175

Cevap: Sen bir elbise giyersin


ZinytMrslo

You sen ve siz demek


ZinytMrslo

You sen ve siz demek


Feyza48794

sen bir elbise giyersin


toprak54498

sen elbise giyersin yaziyoz ya yanlış ya hatalı kabul ediyo


OktayKavut

Seceneklerden sececegimize gore sen secenekte yazilmamis elbise giyersiniz olacak


AliSivri3

Siz elbise giyersiniz yerine elbise giyersinizde diyebilirsiniz.


ahmet53533434

Siz elbise giyersiniz dedim yanlış dedi


Sena489773

★Geleceğin Yıldızları ★ kulübüme üye olmalısınız


13HaCu

Hepinizdoğru söylersiniz


elifnur494981

Yanlış yazılmış. Dogrusu sen bır elbıse gıyersın olcak


NazKaan1

Çok güzel bir uygulama


smiglakr

Aynen sen bir elbise giyersin olmalı ben oradaki a yı unutup sen elbise giyersin yazdım doğru dedi bence de burada bir yanlışlık yapılmış şikayet edelim bayrağa basınca şikayet edeliyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.