1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "My mother had felt nothing."

"My mother had felt nothing."

Fordítás:Édesanyám semmit sem érzett azelőtt.

March 7, 2017

14 hozzászólás


Hanti01

A felt kiejtése számomra teljesen felismerhetetlen, nem tudom ti mit hallotok, de én a közelébe sem voltam.


EndreNagy0

elképesztően rossz a kiejtése, és nem is következetes


gabriellae15

A feel=érezni szó múlt idejű alakja a felt. Feel, felt, felt.


bardospince

Édesanyám már semmit sem érzett


JriLszl

én is így fordítottam, de ez nagyon mást jelent mit az ő ajánlatuk


Attila.Rupert

Ezeknek a mondatoknak, csak a szövegkörnyezetükkel együtt lenne értelme. Így kiragadva értelmezhetetlen.


Zotya242

"Édesanyám addigra már semmit sem érzett" nem fogadta el.


Rebeka486858

Magyar értelmezésben lehet különbség "Édesanyám azelőtt sem érzett semmi" illetve "Édesanyám semmit sem érzett azelőtt". A "My mother had felt nothing" melyikhez áll közelebb?


Zotya242

"Édesanyám nem érzett semmit sem addigra." Tök érdekes hogy ez se jó neki.


GusztvKis

Édesanyám azelőtt sem érzett semmit. Nekem ezt elfogadta. Biztos jó így? A szórend más jelentésre utal a Magyar nyelvben kicsit.


Dudus627843

"anyám régebben nem érzett semmit" - ez tartalmilag kb. ugyanazt jelenti, de nem fogadta el. Kontextus nélkül nehéz eltalálni, hogy mit szeretne! :)


m0n0lit

amikor szavakból kell kirakni akkor [sem] van utána meg a figyelmeztetés hogy elírtam mert "édesanyám nem érzett semmit azelőtt"/a választ elfogadja/ - holott én csak kiválasztani tudok... szerintem ezt javítani kéne


uQz7zoBx

Ez minden volt csak nem 'felt'! Pedig megnyúlt a fülem.


Bcsva

Anyám semmit nem érzett addig:?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.