"Onlar kadınlar."

Çeviri:Sie sind Frauen.

March 7, 2017

5 Yorum


Aleyna972796

Sie onlar anlamına gelmiyodu ki ama

March 7, 2017

MetinAydinn

Normalde Sie= Sen,Siz, Onlar anlamına gelebilmektedir. Arkadaşın dediği gibi zor bir artikel.

August 30, 2018

HalukManav

"Sie" zor bir kelime. 3 farklı kullanımı mevcut "özne" olarak. Link yardımcı olacaktır,

skill/de/Basics-2

June 12, 2017

FatmaYldzh1

Sie sind frauen

September 12, 2018

Emir939575

Ya anlamadığım şey şu das sind neden bulmuyor? sonuçta das soruda bunlar şunlar bu demek değil mi?

August 6, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.