A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"He looks for me."

Fordítás:Engem keres.

4 éve

15 hozzászólás


PterGyrks

köszi! Jók a magyarázataid, köszönöm, sokat segítenek.

4 éve

kaktusz57

Ha engem keres, akkor -looking for me- , lenne vagy rosszul tudom? Én úgy fordítanám, hogy engem néz...

4 éve

radnaitomi

A 'look' ige azt jelenti 'néz'. De a 'look for' vonzatos ige (phrasal verb) azt jelenti, keres. Függetlenül az igeidőtől.

He is looking for me = Engem keres (épp most)

He looks for me = Engem keres (általában)

He is looking at me = Engem néz (épp most)

He looks at me = Engem néz (általában)

4 éve

evacska

Én is köszönöm a magyarázataidat! Nagyon sokat segítesz. :-)

4 éve

Apcsi

Amit Te írsz, azt mindig el kell olvasni. Tömör, korrekt segítség mindenkinek. Köszönöm!

3 éve

kaktusz57

Köszönöm,radnaitomi, kicsit elhamarkodott voltam. Én is örülök érthető magyarázataidnak.

4 éve

csanna

Nagyon jók, én is köszi! :-)

3 éve

Bonzor

Ahogy Apcsi írta! Köszönöm!

3 éve

Tacsika
Tacsika

Hiába, ha valaki nem magyarázza el, hogy mit, mikor, hogyan és miért, akkor csak probálgatunk és tippelünk, mint Kati néni a Lottózóban! Köszi! ;)

1 éve

senorana

Már csak az a kérdés,h.a felugró miért csak a rám nézet hozza????

3 éve

manyuci
manyuci

És a "megkeres engem" az nem lehet jó megoldás?

3 éve

pljudit

Én is azt írtam "megkeres engem" .

3 éve

regcsina

Miért nem jo hogy megkeres engem?

10 hónapja

RczJzsef2

V vel mondja.. Works.....

7 hónapja

bozsarfruz

"Keres engem" Így elfogadhatatlan?

4 hete