1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He looks for me."

"He looks for me."

Fordítás:Engem keres.

March 9, 2014

16 hozzászólás


kaktusz57

Ha engem keres, akkor -looking for me- , lenne vagy rosszul tudom? Én úgy fordítanám, hogy engem néz...


radnaitomi

A 'look' ige azt jelenti 'néz'. De a 'look for' vonzatos ige (phrasal verb) azt jelenti, keres. Függetlenül az igeidőtől.

He is looking for me = Engem keres (épp most)

He looks for me = Engem keres (általában)

He is looking at me = Engem néz (épp most)

He looks at me = Engem néz (általában)


evacska

Én is köszönöm a magyarázataidat! Nagyon sokat segítesz. :-)


Apcsi

Amit Te írsz, azt mindig el kell olvasni. Tömör, korrekt segítség mindenkinek. Köszönöm!


kaktusz57

Köszönöm,radnaitomi, kicsit elhamarkodott voltam. Én is örülök érthető magyarázataidnak.


csanna

Nagyon jók, én is köszi! :-)


Bonzor

Ahogy Apcsi írta! Köszönöm!


Tacsika

Hiába, ha valaki nem magyarázza el, hogy mit, mikor, hogyan és miért, akkor csak probálgatunk és tippelünk, mint Kati néni a Lottózóban! Köszi! ;)


BeZo52

"radnaitomi" gyere vissza! Nagyon hiányzol azoknak, akik lelkiismeretesen tanulnak angolt a Duolingóval! :-)


manyuci

És a "megkeres engem" az nem lehet jó megoldás?


pljudit

Én is azt írtam "megkeres engem" .


regcsina

Miért nem jo hogy megkeres engem?


bozsarfruz

"Keres engem" Így elfogadhatatlan?


PterGyrks

köszi! Jók a magyarázataid, köszönöm, sokat segítenek.


senorana

Már csak az a kérdés,h.a felugró miért csak a rám nézet hozza????


RczJzsef2

V vel mondja.. Works.....

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.