"Biz koşuyoruz."

Çeviri:Wir laufen.

March 7, 2017

12 Yorum
Tartışma kilitli.


BelisEftel

Wir laufen yazıyor ama wir rennen i kabul ediyor


yunus729586

rennen olması gerekmiyor mu?


Gezqin

Laufen koşmak anlamını taşımaktadır.


AydnAlpALK

Hayır rennen koşmak laufen yürümek


aklX25800

Laufen'in anlamı Kuzey Almanya ve Güney Almanya'ya göre değişiyor bildiğim kadarıyla.


TueTunelek

Soru üzerine tıklayınca yanıt hatalı


Bahadr965853

rennen olmasi gerekir


OnurTosun4

Hatalı soru wir rennen doğrusu

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.