Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Copiii au început deja."

Traducere:The children started already.

0
acum 1 an

3 comentarii


MinodoraCo1

Already cere folosirea perfectului prezent. Voi folositi trecutul simplu.???????

1
Răspundeacum 1 an

-Andrei-
-Andrei-

Daca voiau sa evite problema asta pentru cei care nu au studiat inca toate timpurile trecute, ma gandesc ca puteau formula propozitia fara un cuvant ca: ever, never, already, yet, just, frequently, x times, today, this year, this month, etc. Cel putin asa inteleg eu la nivelul actual! Daca gresesc corectati-ma!

0
Răspundecu 10 luni în urmă

liliana654327

Eu sunt incepatoare la verbe! Exista vreo regula- cand se pune "ed" la sfarsitul verbului?

0
Răspundecu 2 luni în urmă