A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Give me a call tonight."

Fordítás:Hívj fel ma éjjel!

4 éve

17 hozzászólás


miklos44

Ha jó a "Hívjon fel ma este!", akkor miért nem jó a "Hívjál fel ma este" ??

4 éve

miklos44

Ha jó a "Hívjon fel ma este!", akkor miért nem jó a "Hívjál fel ma este" ??

4 éve

Angol81

Vki légyszi,ide miért kell a Give..??

4 éve

Scheril1

Ezt én is szeretném tudni!! Nagyon furán is fordítottam, de nem tudtam hova tenni. Gondolom ez is egy összefüggő fogalom, ami nagyon sok van az angolban.

3 éve

zsuzsmanka

kaptal mar ra valaszt, mert engem is erdekelne?

3 éve

Scheril1

Nagyon csúnya fordításban: Adj nekem egy hívást ma este! Magyarul Hívj fel ma este! De hogy ezt mikor kell így használni, ezzel a szóval, nem tudom!

3 éve

aehdu

Csak. Pontosan ugyanazert, amiert a negylabu, kedvesen csaholo, farokcsovalo allat neve kutya. A make up is nagyon hulyen hangzik tukorforditasban, de azok ottan kint megis azt hasznaljak

3 éve

johalasz46

Tudtommal az angol egyszerűen fejezi ki magát. Ez itt elég bonyolult fogalmazás...

6 hónapja

puskaskati

Honnan lehet tudni, hogy akkor most este hívjon fel vagy éjjel, mert azért az nem mindegy? Legalábbis nekem.

4 éve

Impossible01

Miért nem jó az, hogy " Call me tonight!"

3 éve

StanczRoza

ez igy egyszerubb lenne ,nem ertem miert kell igy bonyolitani ,addj nekem egy hivast este ..En ezt igy meg nem hallottam Call me ,and decit .

3 éve

Gingerbread88

Sosem sikerül felmondani helyesen egy mondatot. Velem van a baj?

4 éve

aehdu

A mikrofonoddal vagy a zajjal ami korulotted van.

3 éve

Unauna1

"Hívj fel engem ma este" -Nem jó. Mi a baj? A felkiáltójel?

4 éve

feketekaroly2

Esküszöm a call-t car-nak értettem, előbbit én kɔ:l-nak ejtem.

3 éve

TthKlmn

Teljesen megzavarják az embert amikor éjjelt írok akkor estére javít amikor estét írok akkor éjjelre javít! Döntsék el hogy melyik verzió a megfelelő!!!

7 hónapja

JoeSzab
JoeSzab

Én maradok a Call me up tonight- nál!

1 hónapja