"Give me a call tonight."

Fordítás:Hívj fel ma éjjel!

4 éve

18 hozzászólás


miklos44

Ha jó a "Hívjon fel ma este!", akkor miért nem jó a "Hívjál fel ma este" ??

4 éve

miklos44

Ha jó a "Hívjon fel ma este!", akkor miért nem jó a "Hívjál fel ma este" ??

4 éve

Angol81

Vki légyszi,ide miért kell a Give..??

4 éve

Scheril1

Ezt én is szeretném tudni!! Nagyon furán is fordítottam, de nem tudtam hova tenni. Gondolom ez is egy összefüggő fogalom, ami nagyon sok van az angolban.

4 éve

zsuzsmanka

kaptal mar ra valaszt, mert engem is erdekelne?

4 éve

Scheril1

Nagyon csúnya fordításban: Adj nekem egy hívást ma este! Magyarul Hívj fel ma este! De hogy ezt mikor kell így használni, ezzel a szóval, nem tudom!

4 éve

aehdu

Csak. Pontosan ugyanazert, amiert a negylabu, kedvesen csaholo, farokcsovalo allat neve kutya. A make up is nagyon hulyen hangzik tukorforditasban, de azok ottan kint megis azt hasznaljak

3 éve

johalasz46

Tudtommal az angol egyszerűen fejezi ki magát. Ez itt elég bonyolult fogalmazás...

10 hónapja

puskaskati

Honnan lehet tudni, hogy akkor most este hívjon fel vagy éjjel, mert azért az nem mindegy? Legalábbis nekem.

4 éve

Impossible01

Miért nem jó az, hogy " Call me tonight!"

4 éve

StanczRoza

ez igy egyszerubb lenne ,nem ertem miert kell igy bonyolitani ,addj nekem egy hivast este ..En ezt igy meg nem hallottam Call me ,and decit .

4 éve

Gingerbread88

Sosem sikerül felmondani helyesen egy mondatot. Velem van a baj?

4 éve

aehdu

A mikrofonoddal vagy a zajjal ami korulotted van.

3 éve

Unauna1

"Hívj fel engem ma este" -Nem jó. Mi a baj? A felkiáltójel?

4 éve

feketekaroly2

Esküszöm a call-t car-nak értettem, előbbit én kɔ:l-nak ejtem.

3 éve

TthKlmn
TthKlmn

Teljesen megzavarják az embert amikor éjjelt írok akkor estére javít amikor estét írok akkor éjjelre javít! Döntsék el hogy melyik verzió a megfelelő!!!

11 hónapja

JoeSzab
JoeSzab

Én maradok a Call me up tonight- nál!

5 hónapja

BottynImre1

Más szórend miért nem megfelelő?

2 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.