1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Köztünk vannak!"

"Köztünk vannak!"

Fordítás:They are among us!

March 9, 2014

3 hozzászólás


szilard73

mi lehet a különbség az among és a between között


Ademaro

Between = két dolog között, among = több dolog között. Pl. az UFOk köztünk vannak, a sok millió ember között beépülve. Among :)


OldAkita

Kösz, végre jól megértettem a két szó közti külöbséget. Azonban most olyan feladatot adott ahol 3 megoldás közül kellett kiválasztani a jót, jókat. Szerepelt a "They are between us" is. Bejelöltem mint lehetséges jó választ, de hibásnak ítélte a Duo. Szerintem viszont jónak kell lennie mert ha barátom a legmagasabb én pedig a legalacsonyabb vagyok a tornasorban, akkor a többiek köztünk vannak, azaz kettőnk között. Ilyen értelmezésben el kellene hogy fogadja, próbaképp be is jelentem, hátha.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.