"Köztünk vannak!"

Fordítás:They are among us!

March 9, 2014

9 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


N.Zs.Cs

,,3 Impostor van közöttünk"


_ILearn

Among us 1 impostor van közöttünk xd


szilard73

mi lehet a különbség az among és a between között


Ademaro

Between = két dolog között, among = több dolog között. Pl. az UFOk köztünk vannak, a sok millió ember között beépülve. Among :)


OldAkita

Kösz, végre jól megértettem a két szó közti külöbséget. Azonban most olyan feladatot adott ahol 3 megoldás közül kellett kiválasztani a jót, jókat. Szerepelt a "They are between us" is. Bejelöltem mint lehetséges jó választ, de hibásnak ítélte a Duo. Szerintem viszont jónak kell lennie mert ha barátom a legmagasabb én pedig a legalacsonyabb vagyok a tornasorban, akkor a többiek köztünk vannak, azaz kettőnk között. Ilyen értelmezésben el kellene hogy fogadja, próbaképp be is jelentem, hátha.


Catliker1

A beetwen nem jó?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.