1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The girl likes animals."

"The girl likes animals."

Çeviri:Kız hayvanları sever.

March 9, 2014

48 Yorum


KerimslamK

Çeviride Kız Hayvanları sever yazmaktadır. The animals olması gerekmez mi


Selcen_Ozturk

ikisi de olur. sevmek gibi bazı fiiler her zaman ismin -i halini gerektirir, dolayısıyla genel olarak hayvanları sevmekten bahsederken de "hayvanları sever" deriz


Hakan650478

(kız hayvanları beğenir) yazdım kabul etti :)


ridvan.B

belkide sadece hoşlanıyordur..


MelisaDemiLovato

Bencede size katılıyorum


teslaaboy

kız hayvanlar gibi dedim pişman değilim :D


--Y.

az daha kız hayvanlara benzer diyordum...


angeliki33

bu kadar da olmamalı gerçekten.. kimi zaman the girl (o) diye yazıyoruz kimi zaman ise (kız) diye yazıyoruz. ikisi de doğru kabul edilmeli lütfen..


Baroo-34

Kızlar zaten hep hayvanları sever


SezerMekik

Kız hayvanları seviyomuş, burası türkiye bu yorum şart


brahimAltu5

Hayvan gibi kız?? :/


serdaro81

Onu için = the girl is like animals olması gerekir


sibel196384

İs gereksiz. Yüklem var zaten. Yüklem:Sever./ Benim adım adım Sibel. Bu cümlede yüklem yok. O yüzden is gelir. _dır, _dir manasını taşır. Benim adım sibel_dir. My name is Sibel.


Sena489773

Biraz saygılı olursanız herkes mutlu olur şuan siz karşı cinsinize hakaret ediyorsunuz


AliUcakc

Ugddlmnnmnbvccxxzpipb


A.Hadi1

Adam gibi adam varken kizlarin hayvan aşkıni anlamış degilim


Gamze168242

Erkekler sevilir ama değerini bilmez ondan böyle


evvalDemir343657

Kız hayvanları severmiş


halil605861

Kız hayvanlar gibidir yazdım .(


burak640784

Burda hayvan insallah biz olmuyoruzdur :D


mina892856

Doğru yaptım yanlış dedi


arifec85

ne yazmıştın (yardım)


Snowdrop-l

Like benzemek anlamında kullanıldığında kız hayvana benzer olmuyo mı


HarunKuru

İngilizce'de bile hayvanları sever diyo. Yüreğime su serpildi yeminle...


reyyanipek

iyi de she veya he nin anlamı o demek değil mi acaba


azranur242424

Sanki kız hayvanları sever derken disi hayvanlari sever gibi geliyo orada virgul olmasi lazim


HazalSepet3

bi s takisini unuttum ya bukarda olmaz


peietin

Ben emin olamadım ve böyle yazdım:Kız hayvanları sever veya kız hayvanlardan hoşlanır yazdım. Yanlış çıktı


AhmetBatuh503381

Diyorum kabul etmiyor


EkoLife

bence "kız hayvanları sever" de olur ama"o hayvanları sever" de olur. program bu cevabı kabul etmiyor.


Havva124913

likes kutucugu yok nasıl dıyelım


aytenkarha

Kızlar hayvanları sever dedim kabul etmedi!! :(


rilianxi

Why is it definite accusative?


Selcen_Ozturk

some verbs always require accusative, "sevmek" is one of them


turkbordobereli

Likes benzemek anlaminda da kullanilabilir mi ? Fark nedir


Viforvendetta

to be. ile kullanırsak olur
"is like"


ResulYaran

Cumle icinde hangi anlamda oldugu belli olur. Gibi anlamindaki like s takisi almaz


emrealagoz1

Kız hayvanlardan hoşlanır. (Doğru)


irem671233

Kız hayvanları sever


UgurKeskin77

"o" dediğimiz zaman doğru olmuyor mu?


Sena489773

Olması gerek ama olmuyor galiba +Uğur Keskin


ResulYaran

O demek icin she olmasi lazim. Ayrica birini isaret etmen lazim o diye

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.