"He returns tomorrow."

Çeviri:O yarın geri dönecek.

4 yıl önce

47 Yorum


Turker90

Burada niye gelecek zamanla çevirilmiş? Oysa ne will ne de going to var. Sırf yarın sözü yüzünden gelecek zamanla çevrilmemeli.

4 yıl önce

Tam35rdem

Bazı cümlelerin anlamları aynı kapıya çıkar. Yarın döner dediğinde yarın dönecek olduğunu anlarsın zaten. Kalıplara sıkışmayın rahat olun diye alternatif çeviriyi yazmışlar. Kadir kıymet bilin azcık.

3 yıl önce

derya675868

Katiliyorum size

2 yıl önce

BilalAkyazi

Kesinlikle abicim. Merak ettim bakim dedim yorumlara. Ooohoo sızlanan çok.

2 yıl önce

Sahbaz42

Emin değilim ama yarın vad orda. Gelecekten bahseden bi zarf var. Saniyorum ki sebebj o

3 yıl önce

ofy54

I think so...

4 yıl önce

menderesfazli

bazen sacmaliyorlar

4 yıl önce

mamicech

http://www.englishteachermelanie.com/grammar-using-the-present-simple-to-talk-about-the-future/ burada anlatiyor simple presentin gelecek zaman icin kullanimini

3 yıl önce

AhmetBztprk

"Geniş zaman" dersi altında geçtiği için "döner" olmalı. Türkçe'deki "Yarın döner. Merak etme." gibi bir örnekle daha anlaşılır olur sanırım.

3 yıl önce

EnesGne1

o yarın dönecek neden olmuyo :(

4 yıl önce

BARIS_KARAMAN

Doğru. Problem bildirerek bizden sonrakilere yardımcı olalım. Sistem bizim katkılarımızla şekil alıyor.

2 yıl önce

qwertyali

yarın dönecek demek own ile saglanıyor bu geri dönecek diyor dogrusu bu sanırım.

2 yıl önce

fkm05
fkm05

olmasi gerekirdi. diger pek cok alistirma gibi robotik kurbani.

3 yıl önce

menderesfazli

bir the koymadim diye dersi tekrarlatiyor ama genis zamanı gelecek zaman yapıyor

4 yıl önce

yiit691840

Hayat fani ölüm ani bir de kabul etsen ne olur yani

1 yıl önce

tahahoca

Burada will kullanilmali degilmiydi

3 yıl önce

salmankas

Döner olmalıydı dimi

3 yıl önce

mizinamo
mizinamo

Ben döner yazınca kabul edildi.

3 yıl önce

sawashian
sawashian

“He returns“ “O döner“ “tomorrow“ “yarın“ burada gelecek zaman nerede?

3 yıl önce

MertAkarsu2

yarin ne demek :)

5 ay önce

Huseyin_Erdogan

Kışta yi kabul etmez ecek acak kullanir :)))

3 yıl önce

farhad7619

Ben "o yarin gelir" yazdim doğruladi ve alternatif olarak "o yarin gelecek" de ekledi ikinci defa "o yarin gelecek" yazdim yanliş cevap dedi

3 yıl önce

fatmaunver88-

Bir program dahilinde yapilacak seyler de present tense gecmis zaman anlaminda kullanilabiliyor ornegin my train leaves at 09.00

3 yıl önce

jkk1907
jkk1907

Genis zamanda futute tense kullaniyor ceviri hatali

3 yıl önce

Sinaism

Ya arkadaslar devam diyemşyorum neden

3 yıl önce

derya675868

O yarin doneri kabul etmesi lazimdi ahhh dualingo:)

2 yıl önce

queengomezlarry

Bu yanlış.Doğru cümlenin içinde will olması lazım

2 yıl önce

ahibas

O geri donecek yarin niye kabul edilmedi acaba

2 yıl önce

merDak

Tam anlamiyla 'O yarın döner' degil mi yahu?

2 yıl önce

Adminofworld
<h1>Bence will kullanilmaliydi</h1>
2 yıl önce

gavurca_talebesi

Peki kesinlik anlamında o yarın döner diyecek olursak nasıl söyleyeceğiz? Geniş zaman ve kesinlik anlamının bir farkı var mı söylemde?

2 yıl önce

FranBowXc

Dönecek mi? :(

1 yıl önce

CorneliusL20
CorneliusL20

Burda genel de butun cevirileri " yapar, eder, yer" diye cevirince uygulama, donecek cevirisini garipsedim. Doner olmaliydi bence. Sonucta ayni hesaba cikiyor, ama uygulama icinde tutarsiz ceviriler var.

1 yıl önce

CUMHURADIR

O yarın geri döner O yarın geri dönecek

1 yıl önce

Straw_Berryy

"Döner" olması gerekmiyor mu?

1 yıl önce

Yiit465706

O bugün tekrarlıyacak neden olmuyor!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 yıl önce

Okan1461

O yarın geliyor dedim burda açıkça görüldüğü gibi returns gelmek anlamında da kullanılabilir.

Örnek:

O yarın askerden geliyor.Dönüyor geliyor aynı kapıya çıkar.

11 ay önce

berkaksel
berkaksel

Döner olmali

7 ay önce

dtQA0

gelecek zamanla ne alaka ya

2 yıl önce

enay961978

O yarın döner olmalı.

2 yıl önce

arf957392

Geniş zaman olup neden" döner " kullanılmıyor

2 yıl önce

BeyzaPinar

s takısı geniş zamanda gelir geleceğe dair bir ek yok

2 yıl önce

DefneTaaaak

Back demiyor

2 yıl önce

mizinamo
mizinamo

Doğru. "return = come back / go back / give back".

"Return" olsa, "back" gerekmez. ("return back" tuhaf.)

2 yıl önce

Nazonaz2006

-cek eki var.Oysa bu geniş zaman değil mi? Biri bana anlatabilir mi?

2 yıl önce

nupeldamutlu

Hayır ama bence burda gelecek zaman yapısı kullanılmalıdır. Bir de nedense çalışmaların bütün hepsi geniş zaman

1 yıl önce

lale666008

Kulübüme katılabiilirsiniz kodu=E6SWAG

4 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.