"I want to change that."

Fordítás:Meg akarom változtatni azt.

4 éve

12 hozzászólás


GzaSzab
GzaSzab

Szenvedő sorstársaim! Olvasva a hozzászólásaitokat, legtöbbször az jön le belőle, hogy szinte mindig megpróbáljátok az egyszerű angolt az ízesebb magyarra honosítani. Itt a készítők (minden hibájukkal egyetemben) nem arra kiváncsiak, hogy mi egy "primitív" angol mondatból Arany Jánosi szintet tudunk csinálni. Már rájöttem ( s, talán ebben az is segített, hogy most tanulok előszőr angolul), a ha egyszerű, sallangmentes fordítást adok +, akkor azt szinte mindig elfogadja!!! S, ha mégsem, akkor már nem hullatok krokodil könnyeket, hanem megjegyzem, hogy ha ismétlek ne lépjek ugyanabba a sz***ba mégegyszer, mert az csak megint nekem lesz büdös.

4 éve

nagyenyed

nem jelenti azt is, hogy "ki akarom cserélni azt"

4 éve

radnaitomi

De.

4 éve

R973

azt meg akarom változtatni! - szerintem helyes. vélemény?

4 éve

radnaitomi

Helyes az is.

4 éve

Gizus123

Az nem jó fordítás, hogy "El akarom cserélni arra"?

4 éve

fectroll
fectroll

elcserél - to barter, to cope

4 éve

Bauer01

"módosítani akarom azt" ez szerintem jó nem? Ha valaki tudja hogy hogy lehet kitalálni a több jó válaszból hogy a készítők mire gondoltak szívesen veszem. Az ezután következő részeknél is hasonló a helyzet?

4 éve

gaalmosch14

Úgy van a legtöbb esélyed ha a legegyszerűbb választ adod meg. Pl:change=változtat/vált (pl pénzt vált,nevet változtat) a legtöbbet használt alak

1 éve

csilla69

nekem sem fogadta el, pedig szerintem is jó

4 éve

miskei
miskei

én is ezt a választ gondoltam helyesen, és bár nem találkoztam a Duolingo-szándékkal, de jelentettem!

4 éve

fectroll
fectroll

Ez nem ennyire árnyalt, ám. Viszont a válaszod jó, így jelentést igényel.

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.