A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Just in time!"

Fordítás:Éppen időben!

0
4 éve

7 hozzászólás


SeTHerceg

A "just" szó jelentése tudomásom szerint az, hogy "csak".

Mindegy, utána néztem most az Oxfordi értelmező szótárban, úgy néz ki, hogy van egy olyan szinonimája is a szónak, hogy "éppen most".

SYNONYMS 1.1Exactly or almost exactly at this or "that moment": she’s just coming we were just finishing breakfast

1
Válasz4 éve

viviadi14

..igen ez egy kifejezés.....!..a logisztikában ezt így használják.....azt jelenti, hogy csak akkor szállitasz egy terméket amikor éppen szükség van rá......szóval az angolban igy kell irni, mert egy kifejezés...de magyarban el kellene fogadni a csak időben fordítást!........(éppen időben- ...csak akkor, sem később sem előbb-......magyarban ez ugyanazt jelenti)

1
Válasz4 éve

bence86

a Csak időben annyira nem fért már bele?

0
Válasz4 éve

Hugii570

Nem, mert valószínűleg ez egy kifejezés, és a csak időben értelmetlen, magyarul sem így használjuk - de javítsatok ki.

2
Válasz4 éve

bence86

ja ja , valószínű kifejezés lesz. Nagyon nagyon ritkán hallottam ezt a szót azért is gondoltam erre, de annyira nem hivatalos és értelmes hogy megállja a helyét, én is hülye voltam hogy erre gondoltam mikor írtam :)

0
Válasz4 éve

EszTomi

Nekem erről, ez jutott eszembe: http://www.youtube.com/watch?v=VnnmnFR8WWs#t=213 :D

0
Válasz4 éve

EtaBalog

Szövegkörnyezet nélkül el kellene fogadni a "Csak időben" fordítást is.

0
Válasz3 hónapja