Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The bear eats the mouse."

Çeviri:Ayı fareyi yer.

4 yıl önce

45 Yorum


tupulat

The bear karşılığı "ayı" the mouse karşılığı neden "fareyi"

4 yıl önce

aoskdaosdkoas

bear özne olduğu için ayı oluyor mouse ise nesne olduğu için belirtme eki alarak fareyi oluyor. https://www.duolingo.com/comment/1646458

4 yıl önce

mer426956

Çünkü başına " the " koymuş. " The "belirtme eki gibi kullanılıyor.

Örnek :

The mouse = fareyi

The tea = çayı

The ball = topu

4 ay önce

turboturabi

yes yes

5 gün önce

DilaySulta

anlamıyor ya düzgün okuyoruz anlamıyor

3 yıl önce

irem0808

Acı gerçek

1 hafta önce

Halilzkan

The mouse ==>fareyi, a mouse ==>bir fare demek

4 yıl önce

ulayce

Biri am is are in anlamini yazabilirmi

4 yıl önce

TurgutMaras

Kadının ne dediği anlaşılmıyor

3 yıl önce

lokman_hekim_

ayı fare yer yazdım olmadı

3 yıl önce

Mavishh

Ayi fare yer olmuyo mu ?

3 yıl önce

manik703

hi, my turk arkadaşlar ayı ferını yer? ıs this true? i am a turkmen from iran & i am learning turkçe with english lng, please help me

3 yıl önce

egeli_ogrenci

"İt" diye söylüyo ama

3 yıl önce

erhan1992

Ben de aynı şeyi söylüyorum. Ayı fareyi yer diyorum. Olmadı diyor program. Bir sorun var galiba.

3 yıl önce

Raxlan

Ayı yer galiba kedi yer olacaktı

3 yıl önce

MjdatAykat

Daha bisey soylemeden bu dogru sayiyor nasil oluyor bu

3 yıl önce

refik748798

Poor mouse

3 yıl önce

YosifCan

The görünce korkudan bi duraksıyorum

3 yıl önce

atmaca212001

Neden ayı fare yer i kabul etmiyor

2 yıl önce

Bar579058

Bilmem ne yaparsan yap olmuyor

2 yıl önce

BenOlar

Mikrofon kapali diyor

2 yıl önce

sumeyyegurkan

ben tam anlamadım biri bana tam anlatabilir mi acaba

2 yıl önce

reyhan708234

Ayi o Fareyi yer

2 yıl önce

DogukanBulut

"ayı fare yer" cümlesini neden kabul etmedi. yardımcı olur musunuz

2 yıl önce

ozgurdogruu

Afiyet olsun

2 yıl önce

gizem568392

ben cümleyi söylüyorum kabul etmiyor

2 yıl önce

Bar579058

Olmuyor ne dersem tersi oluyor

2 yıl önce

asu550875
<pre> Mnnhjj H gun once hk l pis pplm </pre>

..i Om k

2 yıl önce

asu550875

A

2 yıl önce

Shafa_Nur_Az

Hata verir

2 yıl önce

Rmeysa132622

Hata veriyor nedense oysaki doğru söyluyorum zaten her cumlede the yı kabul etmiyor ingilizce ögretmnmin soyleyisinide kabul etmiyor

2 yıl önce

FerhanAkko

Ayı fare yer dedim olmadı, Ayı fareyi yer diyor.

2 yıl önce

sumeyya21

ya ne dediği anIaşıImıyor sonra da yanIış diyorIar

2 yıl önce

Dorrit_Owen

Anlaşılmıyor ne dediği.

2 yıl önce

tour__eifell

Bi turlu kabul etmio sinir oldum yaaaa

2 yıl önce

ramazanakbulut0

saçmaaaaaaaaaaaaaa

2 yıl önce

emreaydogan1

Dogru diyorum yanlis cukiyor

1 yıl önce

almina608872

Ben hic bir sey yazmadim dogru dedi...

1 yıl önce

nunum.12345

sjsjsjsjsjsjsjsjsjsjjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjssjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjjssjsjsjsjsjsjsjjsjsjjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsj

1 yıl önce

SultanGner1

En sonunda beni bagirtti

1 yıl önce

Hseyin654390

Program harika tesekkurler . Emeginize saglik

1 yıl önce

DoukanErsa

Anlaşılmıyo yav

1 yıl önce

Efster1

1 yıl önce

EYLULELFBA

söylüyorum anlamıyorrr sinirimi bozmayın benim haa

10 ay önce

Sinan998264

Ayı fareyi yer burdaki ''yi'' kelimesi nerden geliyor

10 ay önce