"Thebeareatsthemouse."

Çeviri:Ayı fareyi yer.

4 yıl önce

61 Yorum


tupulat

The bear karşılığı "ayı" the mouse karşılığı neden "fareyi"

4 yıl önce

aoskdaosdkoas

bear özne olduğu için ayı oluyor mouse ise nesne olduğu için belirtme eki alarak fareyi oluyor. https://www.duolingo.com/comment/1646458

4 yıl önce

mer426956

Çünkü başına " the " koymuş. " The "belirtme eki gibi kullanılıyor.

Örnek :

The mouse = fareyi

The tea = çayı

The ball = topu

7 ay önce

turboturabi

yes yes

2 ay önce

zeyno190

Cunku mousenin başında the var

4 yıl önce

CanKurtolu

Onunla alakası yok.

2 yıl önce

mer426956

Hayır var

7 ay önce

OuzhanKurt1

eat olsaydi dedigin olurdu. Ama s takisi olunca oyle oluyor

4 yıl önce

tulay421590

Sen sordiye

2 yıl önce

tulay421590

Sjsjsjsjsjsjsjsj

2 yıl önce

mustafa29656

Beyler yanlissiniz ayi yer fare diye ceviri yapilir dogru ama mantikli olarak dusunerek ingilizce cumlelerde ceviri yapariz kardesim ayi yer fare mantikli olmadigi icin ayi fareyi yer yapiyoruz dikkat ettiysen anlamdada eat fiili sona geliyo bunlar hep cumlenin anlamli olmasi icin :)

3 yıl önce

DilaySulta

anlamıyor ya düzgün okuyoruz anlamıyor

3 yıl önce

irem0808

Acı gerçek

3 ay önce

Halilzkan

The mouse ==>fareyi, a mouse ==>bir fare demek

4 yıl önce

ulayce

Biri am is are in anlamini yazabilirmi

4 yıl önce

TurgutMaras

Kadının ne dediği anlaşılmıyor

4 yıl önce

lokman_hekim_

ayı fare yer yazdım olmadı

3 yıl önce

melekalby

the olunca belirli oluyor fareyi demek lazım ki bende aynı hatayı yaptım :(

3 yıl önce

Mavishh

Ayi fare yer olmuyo mu ?

3 yıl önce

manik703

hi, my turk arkadaşlar ayı ferını yer? ıs this true? i am a turkmen from iran & i am learning turkçe with english lng, please help me

3 yıl önce

egeli_ogrenci

"İt" diye söylüyo ama

3 yıl önce

erhan1992

Ben de aynı şeyi söylüyorum. Ayı fareyi yer diyorum. Olmadı diyor program. Bir sorun var galiba.

3 yıl önce

Raxlan

Ayı yer galiba kedi yer olacaktı

3 yıl önce

MjdatAykat

Daha bisey soylemeden bu dogru sayiyor nasil oluyor bu

3 yıl önce

refik748798

Poor mouse

3 yıl önce

YosifCan

The görünce korkudan bi duraksıyorum

3 yıl önce

atmaca212001

Neden ayı fare yer i kabul etmiyor

3 yıl önce

Bar579058

Bilmem ne yaparsan yap olmuyor

2 yıl önce

BenOlar

Mikrofon kapali diyor

3 yıl önce

sumeyyegurkan

ben tam anlamadım biri bana tam anlatabilir mi acaba

3 yıl önce

reyhan708234

Ayi o Fareyi yer

2 yıl önce

DogukanBulut

"ayı fare yer" cümlesini neden kabul etmedi. yardımcı olur musunuz

2 yıl önce

ozgurdogruu

Afiyet olsun

2 yıl önce

gizem568392

ben cümleyi söylüyorum kabul etmiyor

2 yıl önce

Bar579058

Olmuyor ne dersem tersi oluyor

2 yıl önce

asu550875
<pre> Mnnhjj H gun once hk l pis pplm </pre>

..i Om k

2 yıl önce

asu550875

A

2 yıl önce

Shafa_Nur_Az

Hata verir

2 yıl önce

Rmeysa132622

Hata veriyor nedense oysaki doğru söyluyorum zaten her cumlede the yı kabul etmiyor ingilizce ögretmnmin soyleyisinide kabul etmiyor

2 yıl önce

FerhanAkko

Ayı fare yer dedim olmadı, Ayı fareyi yer diyor.

2 yıl önce

sumeyya21

ya ne dediği anIaşıImıyor sonra da yanIış diyorIar

2 yıl önce

Dorrit_Owen

Anlaşılmıyor ne dediği.

2 yıl önce

tour__eifell

Bi turlu kabul etmio sinir oldum yaaaa

2 yıl önce

ramazanakbulut0

saçmaaaaaaaaaaaaaa

2 yıl önce

emreaydogan1

Dogru diyorum yanlis cukiyor

2 yıl önce

almina608872

Ben hic bir sey yazmadim dogru dedi...

2 yıl önce

nunum.12345

sjsjsjsjsjsjsjsjsjsjjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjssjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjjssjsjsjsjsjsjsjjsjsjjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsj

2 yıl önce

SultanGner1

En sonunda beni bagirtti

1 yıl önce

Hseyin654390

Program harika tesekkurler . Emeginize saglik

1 yıl önce

DoukanErsa

Anlaşılmıyo yav

1 yıl önce

Efster1

1 yıl önce

EYLULELFBA

söylüyorum anlamıyorrr sinirimi bozmayın benim haa

1 yıl önce

Sinan998264

Ayı fareyi yer burdaki ''yi'' kelimesi nerden geliyor

1 yıl önce

ZzOsmanikaZz

Ben '' Ayı fare yer'' yazdım ama doğru deyilmiş.Neden?

4 yıl önce

FatihKaka

Çünkü cümle bear eats mouse değil cümle bear eats the mouse. The kullanılınca belli etmiş oluyorsun yani fareyi oluyor

4 yıl önce

facemagazine

Ben mouse yerine meal anladim

4 yıl önce

yusufuyanik

Bende meals yazdım ne alaka diyerekten :)

4 yıl önce

semanur_BELIEBER

ben de yaa :D

4 yıl önce

yusufuyanik

İyi bari sorun bende degilmis :D

4 yıl önce

OuzhanOkan1

Aynen :D

4 yıl önce

Remziyye

The mouse-un yerine neden a mouse yaza bilmeriz?

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.