1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The bear eats the mouse."

"The bear eats the mouse."

Çeviri:Ayı fareyi yer.

March 9, 2014

74 Yorum


Halilzkan

The mouse ==>fareyi, a mouse ==>bir fare demek


Nuseybeatmaca455

Bu fared herkese yem oluyor yav


emocuk1

Ayı fare yer dedim kabul etmedi çıldırıcam


Tuanaalaca

Ayı fareyi yer ve ayı fare yerin arasında fark var


Menesa11208

Bana da şimdi öyle oldu


AlmlanurDz2

Akıllı o Ayı fareyi yer olmasın!


tupulat

The bear karşılığı "ayı" the mouse karşılığı neden "fareyi"


aoskdaosdkoas

bear özne olduğu için ayı oluyor mouse ise nesne olduğu için belirtme eki alarak fareyi oluyor. https://www.duolingo.com/comment/1646458


mer426956

Çünkü başına " the " koymuş. " The "belirtme eki gibi kullanılıyor.

Örnek :

The mouse = fareyi

The tea = çayı

The ball = topu


YosifCan

The görünce korkudan bi duraksıyorum


atmaca212001

Neden ayı fare yer i kabul etmiyor


Bar579058

Bilmem ne yaparsan yap olmuyor


BenOlar

Mikrofon kapali diyor


sumeyyegurkan

ben tam anlamadım biri bana tam anlatabilir mi acaba


DogukanBulut

"ayı fare yer" cümlesini neden kabul etmedi. yardımcı olur musunuz


gizem568392

ben cümleyi söylüyorum kabul etmiyor


Bar579058

Olmuyor ne dersem tersi oluyor


asu550875
<pre> Mnnhjj H gun once hk l pis pplm </pre>

..i Om k


Rmeysa132622

Hata veriyor nedense oysaki doğru söyluyorum zaten her cumlede the yı kabul etmiyor ingilizce ögretmnmin soyleyisinide kabul etmiyor


FerhanAkko

Ayı fare yer dedim olmadı, Ayı fareyi yer diyor.


sumeyya21

ya ne dediği anIaşıImıyor sonra da yanIış diyorIar


Dorrit_Owen

Anlaşılmıyor ne dediği.


tour__eifell

Bi turlu kabul etmio sinir oldum yaaaa


ramazanakbulut0

saçmaaaaaaaaaaaaaa


emreaydogan1

Dogru diyorum yanlis cukiyor


almina608872

Ben hic bir sey yazmadim dogru dedi...


nunum.12345

sjsjsjsjsjsjsjsjsjsjjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjssjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjjssjsjsjsjsjsjsjjsjsjjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsj


SultanGner1

En sonunda beni bagirtti


Hseyin654390

Program harika tesekkurler . Emeginize saglik


DoukanErsa

Anlaşılmıyo yav


EYLULELFBA

söylüyorum anlamıyorrr sinirimi bozmayın benim haa


Sinan998264

Ayı fareyi yer burdaki ''yi'' kelimesi nerden geliyor


xJrv1

Aman kafasısssfygd god dongi


onur637597

Ya kardeşim aynı örnek yeter


doukan263503

ayılar fare mi yiyor vay be


erhan818385

Ayı fare yer diyorum hayır ayı fareyi yer diyor ?:D


haruntaskn_

Ayı fare yer dersen yanlış mouse dan önce the kullanılıyor o yüzden fareyi oluyor


serhat479545

The var orda ondan


KbraAcar16

Evet (Ayı fareyi yer) olucak


FF-BamlPan

bear yerine ber diyor


NYAZOBAN

eat neden s takısı geldi?


Kbra899786

Atlamak istemiyorum


Sinem_6752

Fare yada fareyi ne fark var ki


EsmaZulis

Ya kardesim soyluyorum soyluyorum olmuyo cildircam lan


FlagFan1200

Arkadaşlar çocuklar yapıyor bu soruyu yapamayan varsa puuuuuuuuu


MehmetAGES

ayı fareyi nasıl yesin kedi mi bu gchkghmcgmyj


cimbom1905.

Midesine bayıldım :P


Zeynobeyhan

Daha mantıklı örnekler verseniz.


Nihad737424

Ya cümle kuramamışlar ya ayı fare yermi


aysu963887

1 saat icinde yayinlanacak cikdi cevapda bu ne demek


nadircal

Hızlı yazmaktan ligde düşmeyeyim demekten fare ayıyı yer yazmışım .d


nadircal

Hızlı yazayım derken fare ayıyı yer yazmışım .d


KamilymenA1

Fareye ALLAH Rahmet eylesin


soma932609

Geri zakali neden kabul etmiyor doğru yazdim oysakii


faika683536

Bu soru sesli ama nasıl hata yaptınız anlamadım


ArmanKaarS

Ayı fareyi yemezki saçma çok saçma


night36

Yanlış yaptım


doan452982

Ayı fareyı yer dedim kabul etti


MAMS177410

Tammamen yanlış tıkladım tam bir mallık ya

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.