1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The bear eats the mouse."

"The bear eats the mouse."

Çeviri:Ayı fareyi yer.

March 9, 2014

55 Yorum

Konu önem sırasına göre

https://www.duolingo.com/profile/tupulat

The bear karşılığı "ayı" the mouse karşılığı neden "fareyi"

March 9, 2014

https://www.duolingo.com/profile/aoskdaosdkoas

bear özne olduğu için ayı oluyor mouse ise nesne olduğu için belirtme eki alarak fareyi oluyor. https://www.duolingo.com/comment/1646458

March 9, 2014

https://www.duolingo.com/profile/mer426956

Çünkü başına " the " koymuş. " The "belirtme eki gibi kullanılıyor.

Örnek :

The mouse = fareyi

The tea = çayı

The ball = topu

April 30, 2018

https://www.duolingo.com/profile/turboturabi

yes yes

September 16, 2018

https://www.duolingo.com/profile/DilaySulta

anlamıyor ya düzgün okuyoruz anlamıyor

February 7, 2015

https://www.duolingo.com/profile/emocuk1

Ayı fare yer dedim kabul etmedi çıldırıcam

July 31, 2019

https://www.duolingo.com/profile/erhan818385

Ayı fare yer diyorum hayır ayı fareyi yer diyor ?:D

August 14, 2019

https://www.duolingo.com/profile/Halilzkan

The mouse ==>fareyi, a mouse ==>bir fare demek

July 21, 2014

https://www.duolingo.com/profile/ulayce

Biri am is are in anlamini yazabilirmi

August 3, 2014

https://www.duolingo.com/profile/TurgutMaras

Kadının ne dediği anlaşılmıyor

November 27, 2014

https://www.duolingo.com/profile/lokman_hekim_

ayı fare yer yazdım olmadı

January 17, 2015

https://www.duolingo.com/profile/Mavishh

Ayi fare yer olmuyo mu ?

February 28, 2015

https://www.duolingo.com/profile/manik703

hi, my turk arkadaşlar ayı ferını yer? ıs this true? i am a turkmen from iran & i am learning turkçe with english lng, please help me

March 11, 2015

https://www.duolingo.com/profile/egeli_ogrenci

"İt" diye söylüyo ama

April 14, 2015

https://www.duolingo.com/profile/erhan1992

Ben de aynı şeyi söylüyorum. Ayı fareyi yer diyorum. Olmadı diyor program. Bir sorun var galiba.

May 7, 2015

https://www.duolingo.com/profile/Raxlan

Ayı yer galiba kedi yer olacaktı

May 20, 2015

https://www.duolingo.com/profile/MjdatAykat

Daha bisey soylemeden bu dogru sayiyor nasil oluyor bu

June 27, 2015

https://www.duolingo.com/profile/refik748798

Poor mouse

July 16, 2015

https://www.duolingo.com/profile/YosifCan

The görünce korkudan bi duraksıyorum

July 22, 2015

https://www.duolingo.com/profile/atmaca212001

Neden ayı fare yer i kabul etmiyor

September 29, 2015

https://www.duolingo.com/profile/Bar579058

Bilmem ne yaparsan yap olmuyor

February 9, 2016

https://www.duolingo.com/profile/BenOlar

Mikrofon kapali diyor

November 9, 2015

https://www.duolingo.com/profile/sumeyyegurkan

ben tam anlamadım biri bana tam anlatabilir mi acaba

November 11, 2015

https://www.duolingo.com/profile/reyhan708234

Ayi o Fareyi yer

December 18, 2015

https://www.duolingo.com/profile/DogukanBulut

"ayı fare yer" cümlesini neden kabul etmedi. yardımcı olur musunuz

December 30, 2015

https://www.duolingo.com/profile/ozgurdogruu

Afiyet olsun

January 6, 2016

https://www.duolingo.com/profile/gizem568392

ben cümleyi söylüyorum kabul etmiyor

January 29, 2016

https://www.duolingo.com/profile/Bar579058

Olmuyor ne dersem tersi oluyor

February 9, 2016

https://www.duolingo.com/profile/asu550875
<pre> Mnnhjj H gun once hk l pis pplm </pre>

..i Om k

March 19, 2016

https://www.duolingo.com/profile/asu550875

A

March 19, 2016

https://www.duolingo.com/profile/Shafa_Nur_Az

Hata verir

April 17, 2016

https://www.duolingo.com/profile/Rmeysa132622

Hata veriyor nedense oysaki doğru söyluyorum zaten her cumlede the yı kabul etmiyor ingilizce ögretmnmin soyleyisinide kabul etmiyor

April 20, 2016

https://www.duolingo.com/profile/FerhanAkko

Ayı fare yer dedim olmadı, Ayı fareyi yer diyor.

April 27, 2016

https://www.duolingo.com/profile/sumeyya21

ya ne dediği anIaşıImıyor sonra da yanIış diyorIar

June 3, 2016

https://www.duolingo.com/profile/Dorrit_Owen

Anlaşılmıyor ne dediği.

June 10, 2016

https://www.duolingo.com/profile/tour__eifell

Bi turlu kabul etmio sinir oldum yaaaa

June 23, 2016

https://www.duolingo.com/profile/ramazanakbulut0

saçmaaaaaaaaaaaaaa

July 19, 2016

https://www.duolingo.com/profile/emreaydogan1

Dogru diyorum yanlis cukiyor

November 20, 2016

https://www.duolingo.com/profile/almina608872

Ben hic bir sey yazmadim dogru dedi...

November 22, 2016

https://www.duolingo.com/profile/nunum.12345

sjsjsjsjsjsjsjsjsjsjjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjssjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjjssjsjsjsjsjsjsjjsjsjjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsj

December 1, 2016

https://www.duolingo.com/profile/SultanGner1

En sonunda beni bagirtti

December 21, 2016

https://www.duolingo.com/profile/Hseyin654390

Program harika tesekkurler . Emeginize saglik

March 8, 2017

https://www.duolingo.com/profile/DoukanErsa

Anlaşılmıyo yav

May 18, 2017

https://www.duolingo.com/profile/Efster1

August 22, 2017

https://www.duolingo.com/profile/EYLULELFBA

söylüyorum anlamıyorrr sinirimi bozmayın benim haa

October 29, 2017

https://www.duolingo.com/profile/Sinan998264

Ayı fareyi yer burdaki ''yi'' kelimesi nerden geliyor

October 29, 2017

https://www.duolingo.com/profile/irem0808

Acı gerçek

September 9, 2018

https://www.duolingo.com/profile/xJrv1

Aman kafasısssfygd god dongi

April 11, 2019

https://www.duolingo.com/profile/onur637597

Ya kardeşim aynı örnek yeter

June 26, 2019

https://www.duolingo.com/profile/doukan263503

ayılar fare mi yiyor vay be

July 3, 2019

https://www.duolingo.com/profile/LorinimO7

Ya ne fark var

July 17, 2019

https://www.duolingo.com/profile/FF-BamlPan

bear yerine ber diyor

August 26, 2019

https://www.duolingo.com/profile/NYAZOBAN

eat neden s takısı geldi?

August 30, 2019

https://www.duolingo.com/profile/AbdullahKo280913
September 13, 2019

https://www.duolingo.com/profile/Kbra899786

Atlamak istemiyorum

October 13, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.