"Mother, father, siblings"

Fordítás:Anya, apa, testvérek

March 9, 2014

11 hozzászólás


szilgyi0

hello anya apa testvérek???na ne

August 3, 2016

beckerskulls

Miért nem lehet 'Anya, atya, testvérek'? Bocsássátok meg, angol nyelvű vagyok, csak szeretnék magyarul gyakarolni addig mig nem készül meg az angol-magyar tanfolyam.

November 14, 2015

_Baben_

Apa, apuka, apu. Ezeket a szavakat használjuk a férfi szülőre. Az atya szót istenre, vagy egy papra használjuk. ( Mi Atyánk aki a mennyekben vagy, szenteltessék meg a te neved....; Oldozz fel atyám, mert vétkeztem...; az Atya, a Fiú, és a Szentlélek nevében Ámen; stb) Bár tény hogy a fordító szerint az atya fordítása is father, de ezek szerint a duolingo nem alkalmazza. ( A mondatodban kijavítanék egy hibát: ... míg nem készül EL az ...) :)

December 11, 2016

csurki

Mother,father,siblings. Ezt irtam be. Miért nem fogadta el?????

December 26, 2015

SzCsHajnal

én anya apa tesók nem fogadtta el

November 3, 2016

flplszl0

fura egy kérdés nem de?

August 23, 2016

cromwellb

anya, apa, testvérek, huga, öccse, bátya, nővére!!!!!!:-D

November 5, 2016

karpbea

Ha a papa, mama, testvérek jó megoldás, akkor az apa, anya, testvérek miért nem? Rossz a válasz az én esetemben, de itt is. :)

March 9, 2014

radnaitomi

Mert rossz sorendben írtad. Honnan tudhatná a program, hogy nem rosszul tudod, és azt hiszed, hogy a 'mother' szó jelenti, hogy 'apa'? Ha elfogadna az ilyen felsorolásokat bármilyen sorrendben, akkor az nem lenne túl jó hatásfokú nyelvtanító rendszer. :)

Persze, kicsit idegesítő, ha tudod, hogy jót írtál, csak a sorrend rossz... :) De írd legközelebb abban a sorrendben, ahogy a feladat kéri, és akkor nem vesztesz életet.

March 10, 2014

karpbea

Én elkapkodtam, azt tudom. De épp azon akadtam fenn, hogy a megoldások között szerepel a papa, mama, testvérek is, ami ugyebár fordítva van, mint kellene lennie. :)

March 10, 2014

KonczAndrea

Nekem az apát nem fogadta el.

September 20, 2017
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.