1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Mother, father, siblings"

"Mother, father, siblings"

Fordítás:Anya, apa, testvérek

March 9, 2014

18 hozzászólás


szilgyi0

hello anya apa testvérek???na ne


flplszl0

fura egy kérdés nem de?


karpbea

Ha a papa, mama, testvérek jó megoldás, akkor az apa, anya, testvérek miért nem? Rossz a válasz az én esetemben, de itt is. :)


radnaitomi

Mert rossz sorendben írtad. Honnan tudhatná a program, hogy nem rosszul tudod, és azt hiszed, hogy a 'mother' szó jelenti, hogy 'apa'? Ha elfogadna az ilyen felsorolásokat bármilyen sorrendben, akkor az nem lenne túl jó hatásfokú nyelvtanító rendszer. :)

Persze, kicsit idegesítő, ha tudod, hogy jót írtál, csak a sorrend rossz... :) De írd legközelebb abban a sorrendben, ahogy a feladat kéri, és akkor nem vesztesz életet.


karpbea

Én elkapkodtam, azt tudom. De épp azon akadtam fenn, hogy a megoldások között szerepel a papa, mama, testvérek is, ami ugyebár fordítva van, mint kellene lennie. :)


beckerskulls

Miért nem lehet 'Anya, atya, testvérek'? Bocsássátok meg, angol nyelvű vagyok, csak szeretnék magyarul gyakarolni addig mig nem készül meg az angol-magyar tanfolyam.


_Baben_

Apa, apuka, apu. Ezeket a szavakat használjuk a férfi szülőre. Az atya szót istenre, vagy egy papra használjuk. ( Mi Atyánk aki a mennyekben vagy, szenteltessék meg a te neved....; Oldozz fel atyám, mert vétkeztem...; az Atya, a Fiú, és a Szentlélek nevében Ámen; stb) Bár tény hogy a fordító szerint az atya fordítása is father, de ezek szerint a duolingo nem alkalmazza. ( A mondatodban kijavítanék egy hibát: ... míg nem készül EL az ...) :)


csurki

Mother,father,siblings. Ezt irtam be. Miért nem fogadta el?????


SzCsHajnal

én anya apa tesók nem fogadtta el


cromwellb

anya, apa, testvérek, huga, öccse, bátya, nővére!!!!!!:-D


KonczAndrea

Nekem az apát nem fogadta el.


OLVA704824

Férre érthetö


Zoltn671271

A siblings nem lánytestvéreket jelent? Nem fogadja el...


KovcsGyrgy17

Ez vérfertőzés.


BorosanEszter

siblings nem ikrek? anya apa ikreket írtam. Úgy látszik a magyar oktatás ebben is mínusz


ironcameleon

twins - ikrek
siblings - testvérek

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.