"Adam bir domates yer."

Çeviri:The man eats a tomato.

4 yıl önce

18 Yorum


zeynep_5

Neden eat değilde eats kullanılıyor ?

4 yıl önce

aoskdaosdkoas

adam 3. tekil şahısı olduğu için fiilin sonuna -s eki geliyor.

4 yıl önce

zeynu

Analadim tesekkur

8 ay önce

EnesEren2

He she it te s takısı gelir fiillere

4 yıl önce

NaciyeByke

3.tekil şahıs olduğu için

3 yıl önce

zeynu

Cevap bekliyorum

8 ay önce

Kemal_

"the man eats tomato" neden olmuyor zaten bir anlamını vermiyor mu?

4 yıl önce

sercaneraslan

"bir" anlamını "a" harfi veriyor. "tomato" deyince "domates", "a tomato" deyince "bir domates" anlamı çıkıyor.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

ayrıyetten sayılabilen şeylerin başına hem onları tanımlayan bir şey gelmesi gerekir "the man eats tomato" yanlış bir cümle. herhangi bir domatesse a, belirli bir domatesse the gelir

3 yıl önce

EMRBEKTA

Neden cumlenin basina A harfi konuluyor.? "Bir adam " demiyor ki

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

sayılabilen şeylerin başına hep onları tanımlayan bir şey gelmesi gerekir. herhangi bir adamsa a, belirli bir adamsa the gelir

3 yıl önce

tayfuncelik

3 üncü tekil şahıs felan ne demek oluyor onlar

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk
  • 1inci tekil şahıs: ben
  • 2nci tekil şahıs: sen
  • 3üncü tekil şahıs: o ( ya da ahmet mehmet ayşe annem babam, yani o anda konuşanlardan olmayan herhangi birisi)
  • 1inci çoğul: biz
  • 2nci çoğul: siz
  • 3üncü çoğul: onlar
3 yıl önce

AlpOlcayMi

domato yu kabul etti

3 yıl önce

MerveYAVUZ0303

he eat a tomato 7 ye geçtim ne dion bana??

3 yıl önce

kurtkaan

a man eats tomato yazdım olmadı sanırım hata var olmadııııı

3 yıl önce

MerdanErdogan

Man yerine guy sözcüğünü kullandım. İkisi de birbiriyle eş anlamlı (sinonim) sözcükler. Buna rağmen cümlem hatalı kabul edildi.

1 yıl önce

kadirkseol1

dsadasd

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.