1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Adam bir domates yer."

"Adam bir domates yer."

Çeviri:The man eats a tomato.

March 9, 2014

16 Yorum

Önce en önemli yazışma dizisi

zeynep_5

Neden eat değilde eats kullanılıyor ?

March 9, 2014

aoskdaosdkoas

adam 3. tekil şahısı olduğu için fiilin sonuna -s eki geliyor.


zeynu

Analadim tesekkur


EnesEren2

He she it te s takısı gelir fiillere


NaciyeByke

3.tekil şahıs olduğu için


zeynu

Cevap bekliyorum


EMRBEKTA

Neden cumlenin basina A harfi konuluyor.? "Bir adam " demiyor ki


Selcen_Ozturk

sayılabilen şeylerin başına hep onları tanımlayan bir şey gelmesi gerekir. herhangi bir adamsa a, belirli bir adamsa the gelir


tayfuncelik

3 üncü tekil şahıs felan ne demek oluyor onlar


Selcen_Ozturk
  • 1inci tekil şahıs: ben
  • 2nci tekil şahıs: sen
  • 3üncü tekil şahıs: o ( ya da ahmet mehmet ayşe annem babam, yani o anda konuşanlardan olmayan herhangi birisi)
  • 1inci çoğul: biz
  • 2nci çoğul: siz
  • 3üncü çoğul: onlar

AlpOlcayMi

domato yu kabul etti


MerveYAVUZ0303

he eat a tomato 7 ye geçtim ne dion bana??


kurtkaan

a man eats tomato yazdım olmadı sanırım hata var olmadııııı


MerdanErdogan

Man yerine guy sözcüğünü kullandım. İkisi de birbiriyle eş anlamlı (sinonim) sözcükler. Buna rağmen cümlem hatalı kabul edildi.


Zeynep0202

Bizimkiler 100 tane yer şu işe bak..

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.