"Ireadbooks."

Fordítás:Könyveket olvasok.

4 éve

33 hozzászólás


BociCrafter004

Általában egyszerre csak egyet olvasok, de oké

1 éve

Laura0526

Ez azt jelenti, hogy PL. konyveket olvasok, nem ujsagot. Ertelmes mondat helyes szovegkornyezetben.

11 hónapja

Valika96920

Én azt írtam be, hogy 'könyveket olvasok' és nem fogadta el :(

1 éve

VajnaiGbor

Nekem dettó

1 éve

melinda341622

Nekem se csak harmadjára

1 éve

BOGIABAGOL

OLVASOK KÖNYVEKET

1 éve

hajni364535

olvasom a könyveket

1 éve

Cke4yDkZ

Azt írtam be, hogy könyveket olvasok, mégsem fogadta el. Miért??

11 hónapja

lujoooo

válaszom: könyveket olvasok.

"hoppá ez nem jó fordítás: Könyveket olvasok. most akkor mi a rossz, nagybetűvel kell kezdeni ??? :(

2 hónapja

zsozsoo

olyan mintha a 'books' helyett 'box'-ot ejtene ki

3 éve

nikoreka

amúgy tényleg

3 éve

asusasus

nem értem miért nem jó megfejtésnek.... az"olvasom a könyveket"?Pedig szerintm tök jól leforditottam! :-)

4 éve

aptg.gabi

az lehet, hogy tök jó csak nem helyes! :) tettél egy névelőt a könyvek elé és az angol mondatban nem szerepel névelő, ezért nem fogadta el! I read the books. te ezt a mondatot fordítottad le sztem :)

4 éve

NorbertNag11

Konyveket olvasom miert nem jo

4 éve

leventereti

En sok konyvet elolvastam

3 éve

HJWdesign

Hurrá

2 éve

gyula1962

A megoldás magyarul nem helyes. Elolvasok könyveket?

3 éve

borbely.ja

I read box

3 éve

HJWdesign

És? Tetszik a doboz témája? Ez egy krimi-doboz? Remélem máig kiolvasod mind a 6 oldalát! :')

2 éve

Furrluca2

Mièrt van ot az "i"

3 éve

AlexBalda

Nem szoktam könyvet olvasni...Nagyon ritkán... :-)

4 éve

horvath_erika

én elolvasom a könyveket ---ez nem helyes?

4 éve

aptg.gabi

nem, mert ... olvasd el lécci az alattad lévő indoklást (névelő) :)

4 éve

Bettifrozen

Mer ez az egesz sz@r.....!

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.