1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The time has finally come."

"The time has finally come."

Çeviri:Sonunda zamanı geldi.

March 9, 2014

15 Yorum


ndrmsc

finally aynı zamanda nihayet anlamına da gelmektedir.


withoutluck

Came nye kullanilmadi


ozgunsandal

Come came come. Ucuncu hali kullaniliyor. Birinci ve ucuncu hali ayni.


RuslanNebi

Bazı filler geçmişte aynı şekilde oluyor


cihanacolu

Neden zaman sonunda gelmisti olmuyor


DrJava

-Miş eki için "had" kullanılması gerekir.


Busra4835

We have eaten too much çevirisinde yemişizi neden kabul ediyor o halde?


DrJava

Cümlede istisnai bir durum görmedim ama normal çevirisi yemişiz değil, "Çok fazla yedik" olmalı.


BARIS_KARAMAN

Perfect Tense'lerde fiilin 3. Hali (V3) kullanılır. "Come" düzensiz bir fiildir (irregular verb). Bu fiilinin sırasıyla 1. 2. ve 3. hâlleri: Come, came, come


Rampipi

Sonunda geldi deseydik?


Asafhan1

Nihayet son demek arkadaşlar Sonunda diyebilmek için Nihayetinde demek gerektiğini düşünüyorum


yigithanburak

Bu cümle nasıl yakın geçmiş oluyor anlayamadım


Ali559272

Teşekkürler!..


Ali559272

Teşekkürler!..

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.