"They have another son."

Çeviri:Onların başka bir oğulları var.

March 9, 2014

25 Yorum


OsmanDurdu

"onların başka bir oğlu var " neden yanlıştır ki

April 6, 2014

cronychucky

Another kelimesi cumleye de da anlami katar mi her zaman ?

March 9, 2014

aslanmuson

Hayir. Zaten cumle yanlis. "Onların başka bir oğlu var" doğrusu. "Da" kullanmak isteniyorsa bu cumlede "daha" kullanmak daha dogru olur. Yani; "onlarin baska bir oglu daha var". Eger bir kiz var ve bir oglanin da oldugundan bahsedeceksek, burada da "baska" kelimesi fazla olur.

March 21, 2014

PolyglotCanavar

' Bir başka ''gelince ''de da '' kullanırsa gereksiz baglactan anlatim bozuklugu olur. Cumle yanlis

July 5, 2014

baki_karakus

"onların başka oğulları var" olması gerekmiyor mu? veya "onların bir başka oğlu var" ....

August 27, 2014

cem84

Bir nerede?

January 10, 2015

Selcen_Ozturk

another

February 2, 2015

KADIKIZI

Bu cumlede 'da de' anlamini iceren birsey yok verem olmayin

February 27, 2015

TmyWmyStff

Doğru cevap olarak <başka bir oğulları da var. • Onların başka bir oğulları var.>

Başka bir oğulları da var demek için <they have another son too> dememiz gerekmiyor mu?

Benim cevabım <Başka bir oğulları var> yanlışsa asıl doğru cevap olarak önerilen şeyin hepten yanlış olması lazım.

October 1, 2015

chsdwn

algoritma o kadar iyi ki "başka bir oğulları var" yanlış ama " Onların başka bir oğulları var" doğru. algoritmayı bir gözden geçirin bence

May 13, 2016

Mustafa.40

"Onların başka oğulları var" Neden yanlış oldu. Burada "bir" hangi kelimeden anlaşılıyor.

February 16, 2017

MehtapDemi1

Da anlamını veren ne ya verem oldummm pehhh

February 23, 2015

sanalad

"baska bir ogullari var" yazdim ama "ogullari da" yani da eki olmasi gerekir diye kabul etmedi ! bir cumlede da eki oldugunu nasil anlariz ?

March 16, 2015

Yusufcuk57

Onlar başka bir oğula sahiptir neden olmadı?

March 21, 2015

goksel777

Da nerede

April 24, 2015

Hun-TR

Onların bir başka oğlu var neden yanlış? Hem biri kullanıyoruz hemde oğulları diyoruz. Yanılıyor muyum?

April 25, 2015

strange.r

burda bir kelimesi nerde acaba ?

April 16, 2016

muzaffer258504

"Bir oğulları var" böyle cümlemi olur. Örnek (Bir oğlu var, bir çok oğlu var, hiç oğlu yok.)

May 25, 2017

HakanEngineer

Tercümede "başka "bir" oğulları var" derken o "bir" kelimesinin kaynağı hangi kelime acaba?

June 12, 2017

ASDFGASDFGAS

amk malmısınız bu neyin soru amk oç duolgosu

October 10, 2017

taskinerkann

a yokken bir nasıl olur

July 4, 2018

TahaYucel

Hem bir hem cogul eki kullanilmis :|

August 14, 2018

hazinedar

Onların başka bir oğulları vardır, neden yanlış? Tek fark "var" yerine "vardır" demek oldu.

January 1, 2019

birol.k.as

Onların başka bir oğlanları var bunu da kabul etmesi lazım diğeriyle bir farkı yok

January 28, 2019

brahim398198

Onların bir başka oğlu var ifadesi de aynı anlamı vermiyor mu???

March 14, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.