1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Gazete rengarenk."

"Gazete rengarenk."

Çeviri:The newspaper is colorful.

March 9, 2014

17 Yorum


HakanKele8

verdigi ornekte -dir ifadesi yok diye is koymadik yanlis veriyor.. madem is istiyor o zaman veriye -dir ifadesini ekleyin


AyeglYaln6

Neden are değilde is :( karıştırıyorum biri anlatabilirmi


Azersahin

Are çoğulda kullanılır is tekilde


Bahar0501

He she it de is kullanılıyor I you we they de ise are kullanılıyor. Gazete cansız bir varlık olduğu için "it" bu nedenle is kullanılmıştır. :)


Ravdatastan

Çünkü he she it de is kullanılır are you we they de are kullanılır renk ıt e girdiği için is kullanılır


kenan187097

Başta "A" yazmayınca hata dedi, neden?


azraaozkann

E ben a yazmadım kabul etti bende diğer soruya geçecektim


b-kanmaz

is kullanmazsak ne olur


Aysen697505

Benim şiklarimda A yoktu The vardi.


Merve454344

"Is" ve "are" arasındaki farkı lütfen birisi bana anlatsın!


mizinamo

"Is" ve "are" arasındaki farkı lütfen birisi bana anlatsın!

is, tekil için: "the table is red", masa kırmızı

are, çoğul için: "the tables are red", masalar kırmızı; "we are girls", biz kızlarız; "you are right", siz haklısınız


Seval343300

İs ve are arasındaki fark ne???


AZERBAIJAN555

☆☆☆BEN AZƏRBAYCANDAN. LÜTFEN BENI TAKIP EDIN. I AM FROM AZERBAIJAN. PLEASE FOLLOW ME. ☆☆☆


bLaCkpnK7

Sizcede "newspaper colorful" olması gerekmiyor mu


vildan945112

Colorful "rengarenk" demek. Burada rengi yani "color" kelimesini istiyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.