1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Do you have a date with the …

"Do you have a date with the girl?"

Çeviri:Senin kızla bir randevun var mı?

March 9, 2014

10 Yorum


alibas93

date için randevu ile birlikte buluşma dememiz yanlış olur mu?


yasaryagcilar

Olmaz, düzeltilmesi gerekli bunun. Buluşma dedim diye hata verdi.


maintainer

Evet biz genelde kızla buluşucaz şeklinde kullanırız


arjenekinci

randevu ile tarih ne alaka


Ebru1735

With kelimesini nasıl telaffuz ediyor bu ya?


Nezir_Dlm

İle birlikte anlami tasir


-Raaki

"Date with the ???" kalıp mı?


bazda4

şimdi benim anlamadıgım burdaki kız tavlanmış mı tavlanmamış olarak mı çünkü ona göre the koyacam ("the" yı çözmüş biri olarak söylüyorum [oglumm bak gitt]) ulan bu doulingoya bakıyorumda düzgün oalrak ögretilmeyen en temel şeylerden biride "the" belirli bir ücret karşılıgında bu bilgiyi vericem çünkü baya kıymete binmiş görünüyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.