Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Do you have a date with the girl?"

Çeviri:Senin kızla bir randevun var mı?

4 yıl önce

19 Yorum


alibas93

date için randevu ile birlikte buluşma dememiz yanlış olur mu?

4 yıl önce

yasaryagcilar

Olmaz, düzeltilmesi gerekli bunun. Buluşma dedim diye hata verdi.

2 yıl önce

maintainer

Evet biz genelde kızla buluşucaz şeklinde kullanırız

6 ay önce

Ebru1735

With kelimesini nasıl telaffuz ediyor bu ya?

2 yıl önce

mervenurerdem

The girl belli bir kisi oldugundan "o kiz" demek yanlis olur mu?

4 yıl önce

maintainer

Olmaz

6 ay önce

acatrut9876

"Date" ile "died" in okunuşu aynı gibi geldiyse de çevirince yanlış çıktığını fark ettim. Ve bir ricam olacak dinleme bölümündeki sorunları aşmak adına öneriniz var mı?

3 yıl önce

lrunol

biri deydt diye biri daydt diye okunuyor ?

3 yıl önce

beyza309451

Şu an dinleyemiyorum diye bir seçenek olması lazım ya da ayarkarından bu özelliği kaldırabilirsin.

10 ay önce

DemirAylak

the girlü bir kız diye çevirmekte hata yoktur.

3 yıl önce

maintainer

Var. Bir dediğin an belirsiz, rastgele bir kızdan bahsetmiş olursun. Yengenle doğru konuş!!!

6 ay önce

lrunol

tam olarak kızla bir geçmişin var mı diye mi soruyor ?

3 yıl önce

EnesBerkCan

bende yanlış yapcam sandım

3 yıl önce

okb1100
okb1100

Az önceki soruda "randevu" yazdığımda yanlış olduğu ve "buluşma" olması gerektiği söylendi şimdi "buluşma"yı kullandım ve "randevu" olması gerektiği söyleniyor.

3 yıl önce

Birkanokdi

bir kızla randevun mu var? gayet bu cümeyi karşılar. çünkü zaten randevun derken özneyi belirtmiş oluyoruz. neden kabul etmiyor?

1 yıl önce

Gne402019

With değilde wife diyor sanki

1 yıl önce

Gul871186

Bunu şu şekilde de diyebilirz 'biz kızla randevun var mı?' ama bu seçeneği kabul etmiyor. Eklenmeli diye düşünüyorum.

10 ay önce

101abc
101abc

Bir kizla bulusman var mi? or Bir kizla randevun var mi?

4 ay önce

-Raaki
-Raaki

"Date with the ???" kalıp mı?

2 ay önce