1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Do you have a date with the …

"Do you have a date with the girl?"

Çeviri:Senin kızla bir randevun var mı?

March 9, 2014

38 Yorum


alibas93

date için randevu ile birlikte buluşma dememiz yanlış olur mu?

March 9, 2014

yasaryagcilar

Olmaz, düzeltilmesi gerekli bunun. Buluşma dedim diye hata verdi.

November 2, 2015

maintainer

Evet biz genelde kızla buluşucaz şeklinde kullanırız

February 18, 2018

arjenekinci

randevu ile tarih ne alaka

March 26, 2019

Ebru1735

With kelimesini nasıl telaffuz ediyor bu ya?

September 29, 2015

Nezir_Dlm

İle birlikte anlami tasir

September 10, 2018

Muslim07_07

Telafuzunu diyo

June 9, 2019

-Raaki

"Date with the ???" kalıp mı?

June 9, 2018

bazda4

şimdi benim anlamadıgım burdaki kız tavlanmış mı tavlanmamış olarak mı çünkü ona göre the koyacam ("the" yı çözmüş biri olarak söylüyorum [oglumm bak gitt]) ulan bu doulingoya bakıyorumda düzgün oalrak ögretilmeyen en temel şeylerden biride "the" belirli bir ücret karşılıgında bu bilgiyi vericem çünkü baya kıymete binmiş görünüyor

April 3, 2019

ehsankakaei91

randevun or randevum?!

May 6, 2014

Selcen_Ozturk

senin randevun

(benim randevum)

May 6, 2014

mervenurerdem

The girl belli bir kisi oldugundan "o kiz" demek yanlis olur mu?

August 2, 2014

maintainer

Olmaz

February 18, 2018

acatrut9876

"Date" ile "died" in okunuşu aynı gibi geldiyse de çevirince yanlış çıktığını fark ettim. Ve bir ricam olacak dinleme bölümündeki sorunları aşmak adına öneriniz var mı?

March 1, 2015

lrunol

biri deydt diye biri daydt diye okunuyor ?

August 6, 2015

beyza309451

Şu an dinleyemiyorum diye bir seçenek olması lazım ya da ayarkarından bu özelliği kaldırabilirsin.

September 27, 2017

lrunol

tam olarak kızla bir geçmişin var mı diye mi soruyor ?

August 6, 2015

EnesBerkCan

bende yanlış yapcam sandım

August 10, 2015

okb1100

Az önceki soruda "randevu" yazdığımda yanlış olduğu ve "buluşma" olması gerektiği söylendi şimdi "buluşma"yı kullandım ve "randevu" olması gerektiği söyleniyor.

August 13, 2015

Birkanokdi

bir kızla randevun mu var? gayet bu cümeyi karşılar. çünkü zaten randevun derken özneyi belirtmiş oluyoruz. neden kabul etmiyor?

March 27, 2017

Gne402019

With değilde wife diyor sanki

June 10, 2017

Gul871186

Bunu şu şekilde de diyebilirz 'biz kızla randevun var mı?' ama bu seçeneği kabul etmiyor. Eklenmeli diye düşünüyorum.

September 30, 2017

1011abc10

Bir kizla bulusman var mi? or Bir kizla randevun var mi?

April 11, 2018

osmanakbiy

Kizla senin bir randevun var mi ... ile senin kizla bir randevun var mi arasinda fark var mi ki kabul etmiyor..

September 26, 2018

The.86.11

beni de sinir etti bu ya ben de çyle yazdım

December 8, 2018

SuxpaN

Bir kizla randevun var mi?kabul edilmedi.Zaten ozne gizli benim olacak hali yok.

October 24, 2018

luexolu-

Bir kizla randevun var mi dedin kabul etmedi @selcen_ozturk

June 22, 2014

hasanodac14

a girl dememis ( be careful! )

June 29, 2014

mih1905

Soru işareti koymadığım için yanlış oldu. Biraz acımasız olmuş.

October 29, 2014

DemirAylak

the girlü bir kız diye çevirmekte hata yoktur.

July 24, 2015

maintainer

Var. Bir dediğin an belirsiz, rastgele bir kızdan bahsetmiş olursun. Yengenle doğru konuş!!!

February 18, 2018

mih1905

Soru işareti koymadığım için yanlış oldu. Biraz acımasız olmuş.

October 29, 2014

onrsnl

Your date olmasi gerekmez mi?

May 14, 2014

kralkost

ULAN Bİ KIZLA RANDEVUN MU VAR I KABUL ETMEDİ İLLA SENİN OLCAK AMK KÜRTLERİ

July 29, 2016

BornoVAA

Kürtler anani mi sikti

June 4, 2018

nedretkarali

CEVABIM BİRE AYNI,SADECE BÜYÜK HARF .NİÇİN YALNIŞ KABUL EDİLİYOR?AÇIKLARMISINIZ. ÇÜNKİ ZAMANIM KIYMETLİ!

March 25, 2014

Selcen_Ozturk

Ingilizcede buyuk İ harfi yoktur, o yüzden sorun cikmis olabilir. ayrica lütfen özellikle tarismada yazarken kücük harf kullanin, öbür türlü bagiriyor gibi oluyor

March 25, 2014

efeozgur

e sizde küçük yazın. hem zaman kaybetmemiş olursunuz..

June 10, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.