"Do you have a date with the girl?"

Çeviri:Senin kızla bir randevun var mı?

4 yıl önce

21 Yorum


alibas93

date için randevu ile birlikte buluşma dememiz yanlış olur mu?

4 yıl önce

yasaryagcilar

Olmaz, düzeltilmesi gerekli bunun. Buluşma dedim diye hata verdi.

2 yıl önce

maintainer

Evet biz genelde kızla buluşucaz şeklinde kullanırız

7 ay önce

Ebru1735

With kelimesini nasıl telaffuz ediyor bu ya?

3 yıl önce

nezir_1903

İle birlikte anlami tasir

4 hafta önce

mervenurerdem

The girl belli bir kisi oldugundan "o kiz" demek yanlis olur mu?

4 yıl önce

maintainer

Olmaz

7 ay önce

acatrut9876

"Date" ile "died" in okunuşu aynı gibi geldiyse de çevirince yanlış çıktığını fark ettim. Ve bir ricam olacak dinleme bölümündeki sorunları aşmak adına öneriniz var mı?

3 yıl önce

lrunol

biri deydt diye biri daydt diye okunuyor ?

3 yıl önce

beyza309451

Şu an dinleyemiyorum diye bir seçenek olması lazım ya da ayarkarından bu özelliği kaldırabilirsin.

1 yıl önce

DemirAylak

the girlü bir kız diye çevirmekte hata yoktur.

3 yıl önce

maintainer

Var. Bir dediğin an belirsiz, rastgele bir kızdan bahsetmiş olursun. Yengenle doğru konuş!!!

7 ay önce

lrunol

tam olarak kızla bir geçmişin var mı diye mi soruyor ?

3 yıl önce

EnesBerkCan

bende yanlış yapcam sandım

3 yıl önce

okb1100
okb1100

Az önceki soruda "randevu" yazdığımda yanlış olduğu ve "buluşma" olması gerektiği söylendi şimdi "buluşma"yı kullandım ve "randevu" olması gerektiği söyleniyor.

3 yıl önce

Birkanokdi

bir kızla randevun mu var? gayet bu cümeyi karşılar. çünkü zaten randevun derken özneyi belirtmiş oluyoruz. neden kabul etmiyor?

1 yıl önce

Gne402019

With değilde wife diyor sanki

1 yıl önce

Gul871186

Bunu şu şekilde de diyebilirz 'biz kızla randevun var mı?' ama bu seçeneği kabul etmiyor. Eklenmeli diye düşünüyorum.

1 yıl önce

101abc
101abc

Bir kizla bulusman var mi? or Bir kizla randevun var mi?

5 ay önce

-Raaki
-Raaki

"Date with the ???" kalıp mı?

4 ay önce

osmanakbiy

Kizla senin bir randevun var mi ... ile senin kizla bir randevun var mi arasinda fark var mi ki kabul etmiyor..

2 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.