Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Benim gazetem"

Çeviri:My newspaper

4 yıl önce

74 Yorum


ylmztmz

"This is my newspaper " kelimesi olmaz çünkü işaret etmemiş. "Bu benim gazetem" diye yazsaydi o zaman this kullanılırdı.

4 yıl önce

Beyzanur510089

Haklisin

1 yıl önce

taha447575

My pepır

1 yıl önce

Malicelebi61kk

gkkg

2 yıl önce

yusuftalha19

jdiebisbwici

2 yıl önce

taha447575

Bune ya

1 yıl önce

nazanaslan

this is newspaper .bunun cevirisini rica etsem paylaşin

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

"This is newspaper." cümlesi İngilizce dilbilgisine göre yanlış bir cümle.

  • This is a newspaper. = Bu bir gazetedir.
  • This is the newspaper. = Bu gazetedir.
2 yıl önce

Nisa1183

Bu gazetedir.

2 yıl önce

miladiyne

mine newspaper olur mu

3 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Hayır.

2 yıl önce

rumeysa154715

Benim ki gazetem olurdu

1 yıl önce

Nisa1183

Mine newspaper de olabilir bence. Yanılıyormuyum?

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Yanılıyorsunuz, "mine, yours" vb. gibi "possessive pronoun"lardan sonra herhangi bir isim soylu kelime (newspaper, pencil vs.) gelemez.

2 yıl önce

al1mert

Beyler ciddi soeuyorum neden mine olmuyor? Amk kimse kullanmiyor mu mine kelimesini o kadar dizi izliyorum ilkokuldan beri kimseninin mine dedigini duymadim.aciklasin biri lingo tveririm

2 yıl önce

E1L2A8

ben de anlamadım hadi ben de lingot veririm lütfen yazın

2 yıl önce

MyDaddyBieber

Benim takıldığım nokta, lingot nasıl veriliyo slskdkjedj

2 yıl önce

GktuSungur1

Başarıları tamamla

1 yıl önce

furkantrojka

My sıfat, mine zamir. Eğer nitelediği bir isim varsa my, yoksa mine dersiniz. "This is not mine" "The newspaper is mine" "You are mine" "This is my pencil" "My bag is not this"

11 ay önce

BetlKARATA2

my news yazdım kabul olmadı uzatarak yazmak gerek sanırım :D

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

"My news" = "Haberlerim"

2 yıl önce

EnesBahtiy

Mine neden olmuyor

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

"mine"dan sonra isim soylu bir kelime gelmez.

2 yıl önce

beyza41661

Ne farkeder

2 yıl önce

ErdoDo0

''My newpaper'' yazdım ''My newSpaper'' dedi ne farkı var

1 yıl önce

dilan206981

Newpaper = yeni kağıt newspaper = gazete

1 yıl önce

xkont

a

1 yıl önce

KolbasarKo

Doğru yaptım yanlış diyorsun

1 yıl önce

Zeki303479

My newspaper .. ben gazete gibi bir anlamı oluyor

1 yıl önce

ozlemBalaman

My ve our arasinda ne fark var?

1 yıl önce

Jerfi05

Our bizim my benim

1 yıl önce

TueDemirci4

My news şeklinde yazdım ama olmadı. News benim bildiğim düzeyde gazete demek?

1 yıl önce

MEHMET528130

My newspaper yazdim yanlis cikti

1 yıl önce

kozdamla

Neden mine newspapers olmuyor?Lütfen açıklar mısınız

1 yıl önce

CigdemKaracali

Mine benimki demek

1 yıl önce

smailArkuu

I have newspaper neden olmaz

1 yıl önce

Songl328312

Çünkü benim gazetem var demiş oluyorsun öyle var gelmemesi lazım...

1 yıl önce

NazlBallka

My yerine neden I olmuyo

1 yıl önce

Jerfi05

"I "olursa, "ben gazete" demis oluruz .Bu yanlış bir cümledir ."My" dersek "Benim gazetem " deriz

1 yıl önce

Buse756171

gerizekali ztn news ve newspaper ayni sey sendede ilk öyle gözüküyodu puan alamayak die

1 yıl önce

betl922448

YA MY BEN DMK I DA BEN DEMK NEDEN BUNU KABUL ETMIYO

1 yıl önce

Toprakkrer

newspaper olmasi gerekmiyomu

1 yıl önce

asyaderya2

Benim gazetem my newspaper olmasi gerek miyomu burada bana my papers diyo

1 yıl önce

YagmurDerecicek

I am newspaper olmasmi ya

1 yıl önce

Songl328312

My newspaper olmaz mı

1 yıl önce

dilaraisle

my paper

1 yıl önce

Adem537275

Bir soru da ben sora bilir miyim the newspaper is mine olmaz mi anlamini tercume edecek kimse varmi

4 ay önce

mert222385

Mine newspaper neden olmuyor

3 hafta önce

Goncagl518026

Your senin veya sizin oldugunu nereden anlayacagiz

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

İkisi de olabilir, anlamanın bir yolu yok.

2 yıl önce

Songl328312

Cümlenin akışına bakmalısın...

1 yıl önce

TheOrderYu

La enes ne kadar malsın Ya amk

2 yıl önce

KolbasarKo

Js

1 yıl önce

AleynaWin

Our newspaperı neden kabul etmiyor?

4 yıl önce

acurhope

O bizim oluyo

3 yıl önce

bengi665

Gazetemiz oluyor

3 yıl önce

dilay200

Cunku our -miz anlaminda my benim My newspaper benim gazetem our gelseydi bizim gazetemiz olurdu

3 yıl önce

gokhanoksuz

My newspapers olmadi

3 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

"my newspapers" = "benim gazetelerim"

2 yıl önce

suleyman959029

neden 'I Have newspaper' olmuyor.sonuçta benim gazetem anlamına gelmezmi?

3 yıl önce

Nisa1183

Olmaz. Benim gazetem var anlamına gelir. Bu konuda bilgi edinmek istersen konuyla ilgili şuna bakabilirsin: https://www.duolingo.com/comment/13069558

2 yıl önce

beril_1419

benim gazetem var veya ben gazeteye sahibim olurdu have kullansaydık. Fakat benim gazetem yazmamızı istediği için my newspaper olacak lingot verirsen sevinirim :D

2 yıl önce

-O_K-

Cümlede kullanamazsın. Örneğin terminalde biri oturdu ve gazeteni aldı. Sen "I have A newspaper" gibi bir şey dersen "Benim gazetem var" olur. Bu da olsa olsa "Ben gazetemi yanımda taşıyorum bir de sana bak oooo" anlamına gelir.

Böyle durumda "my newspaper" dersin adam bırakır.

3 yıl önce

BayRed

My Gazette olmadi

2 yıl önce

Ayse990442

My newspaper olmalı

2 yıl önce

Snakeeyess

:D

2 yıl önce

sultanecem

gazetenin ingilizcesi gazette değil Eneszcan5

2 yıl önce

MyDaddyBieber

Çünkü doğrusu my newspaper

2 yıl önce

Snakeeyess

çok zekisin

2 yıl önce

Akin19901

orada ne yazıyorsa onu dicen my newspaper bu kadar basit

2 yıl önce

cravenred

İ ve my aynı şey

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Hayır.

  • I = ben (şahıs zamiri)
  • My = benim (iyelik zamiri)
2 yıl önce

aytekin06

my the newspaper ?? neden olmaz belirli bir gazeteden bahsetmiyormu

4 yıl önce

EnesYT

Ve my their dan sonra the gelmez

3 yıl önce