"Benim gazetem"

Çeviri:My newspaper

March 9, 2014

45 Yorum

Konu önem sırasına göre

ylmztmz

"This is my newspaper " kelimesi olmaz çünkü işaret etmemiş. "Bu benim gazetem" diye yazsaydi o zaman this kullanılırdı.

October 6, 2014

Beyzanur510089

Haklisin

April 16, 2017

taha447575

My pepır

September 5, 2017

nazanaslan

this is newspaper .bunun cevirisini rica etsem paylaşin

March 23, 2016

MeteUlku

"This is newspaper." cümlesi İngilizce dilbilgisine göre yanlış bir cümle.

  • This is a newspaper. = Bu bir gazetedir.
  • This is the newspaper. = Bu gazetedir.
May 3, 2016

Nisa1183

Bu gazetedir.

April 11, 2016

miladiyne

mine newspaper olur mu

February 17, 2015

MeteUlku

Hayır.

May 24, 2016

Nisa1183

Mine newspaper de olabilir bence. Yanılıyormuyum?

January 26, 2016

MeteUlku

Yanılıyorsunuz, "mine, yours" vb. gibi "possessive pronoun"lardan sonra herhangi bir isim soylu kelime (newspaper, pencil vs.) gelemez.

May 3, 2016

al1mert

Beyler ciddi soeuyorum neden mine olmuyor? Amk kimse kullanmiyor mu mine kelimesini o kadar dizi izliyorum ilkokuldan beri kimseninin mine dedigini duymadim.aciklasin biri lingo tveririm

March 7, 2016

E1L2A8

ben de anlamadım hadi ben de lingot veririm lütfen yazın

April 9, 2016

MyDaddyBieber

Benim takıldığım nokta, lingot nasıl veriliyo slskdkjedj

June 6, 2016

GktuSungur1

Başarıları tamamla

September 12, 2017

furkantrojka

My sıfat, mine zamir. Eğer nitelediği bir isim varsa my, yoksa mine dersiniz. "This is not mine" "The newspaper is mine" "You are mine" "This is my pencil" "My bag is not this"

November 12, 2017

BetlKARATA2

my news yazdım kabul olmadı uzatarak yazmak gerek sanırım :D

April 28, 2016

MeteUlku

"My news" = "Haberlerim"

May 3, 2016

EnesBahtiy

Mine neden olmuyor

July 26, 2016

MeteUlku

"mine"dan sonra isim soylu bir kelime gelmez.

August 31, 2016

beyza41661

Ne farkeder

September 25, 2016

ErdoDo0

''My newpaper'' yazdım ''My newSpaper'' dedi ne farkı var

December 4, 2016

xkont

a

December 21, 2016

KolbasarKo

Doğru yaptım yanlış diyorsun

January 6, 2017

Zeki303479

My newspaper .. ben gazete gibi bir anlamı oluyor

January 27, 2017

ozlemBalaman

My ve our arasinda ne fark var?

February 21, 2017

Jerfi05

Our bizim my benim

July 19, 2017

Poyraz905618

My benim tekil. Our bizim çoğul

January 27, 2019

TueDemirci4

My news şeklinde yazdım ama olmadı. News benim bildiğim düzeyde gazete demek?

February 23, 2017

MEHMET528130

My newspaper yazdim yanlis cikti

March 8, 2017

kozdamla

Neden mine newspapers olmuyor?Lütfen açıklar mısınız

March 21, 2017

CigdemKaracali

Mine benimki demek

March 31, 2017

smailArkuu

I have newspaper neden olmaz

April 2, 2017

Songl328312

Çünkü benim gazetem var demiş oluyorsun öyle var gelmemesi lazım...

August 21, 2017

NazlBallka

My yerine neden I olmuyo

June 14, 2017

Jerfi05

"I "olursa, "ben gazete" demis oluruz .Bu yanlış bir cümledir ."My" dersek "Benim gazetem " deriz

July 19, 2017

Buse756171

gerizekali ztn news ve newspaper ayni sey sendede ilk öyle gözüküyodu puan alamayak die

July 4, 2017

betl922448

YA MY BEN DMK I DA BEN DEMK NEDEN BUNU KABUL ETMIYO

July 5, 2017

Toprakkrer

newspaper olmasi gerekmiyomu

August 7, 2017

asyaderya2

Benim gazetem my newspaper olmasi gerek miyomu burada bana my papers diyo

August 15, 2017

YagmurDerecicek

I am newspaper olmasmi ya

August 16, 2017

Songl328312

My newspaper olmaz mı

August 21, 2017

dilaraisle

my paper

October 7, 2017

Adem537275

Bir soru da ben sora bilir miyim the newspaper is mine olmaz mi anlamini tercume edecek kimse varmi

May 21, 2018

mert222385

Mine newspaper neden olmuyor

September 20, 2018

Nee896531

I have newspaper dedim ya

August 13, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.