1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Benim gazetem"

"Benim gazetem"

Çeviri:My newspaper

March 9, 2014

18 Yorum


ylmztmz

"This is my newspaper " kelimesi olmaz çünkü işaret etmemiş. "Bu benim gazetem" diye yazsaydi o zaman this kullanılırdı.


EnesBahtiy

Mine neden olmuyor


betl922448

YA MY BEN DMK I DA BEN DEMK NEDEN BUNU KABUL ETMIYO


MEHMET-001

My newspaper yazdim yanlis cikti


kozdamla

Neden mine newspapers olmuyor?Lütfen açıklar mısınız


smailArkuu

I have newspaper neden olmaz


Songl328312

Çünkü benim gazetem var demiş oluyorsun öyle var gelmemesi lazım...


Toprakkrer

newspaper olmasi gerekmiyomu


asyaderya2

Benim gazetem my newspaper olmasi gerek miyomu burada bana my papers diyo


YagmurDerecicek

I am newspaper olmasmi ya


Songl328312

My newspaper olmaz mı


Adem537275

Bir soru da ben sora bilir miyim the newspaper is mine olmaz mi anlamini tercume edecek kimse varmi


mert222385

Mine newspaper neden olmuyor


Nee896531

I have newspaper dedim ya


Behiyezehr

Mine newspaper yazdım


Ahsen981203

Diyorki mine=benim ama sonra yazıyorum yanlış diyor.My=benim nasıl anlıyabilirim ki o an ne gelecek?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.