Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I have your hats."

Çeviri:Senin şapkaların bende.

4 yıl önce

17 Yorum


yasdem

"ben senin şapkalarına sahibim" neden olmadı anlamadım

4 yıl önce

aoskdaosdkoas

çünkü türkçede böyle bir cümleyi sık kullanmayız.

4 yıl önce

probort

"çünkü türkçede böyle bir cümleyi sık kullanmayız. " :D

4 yıl önce

iilkbahar

Have sahiplik ise "senin şapkana sahibim" gibi bi anlam çıkıyor. . Değilse senin şapkana sahibim in ingilizcesi nasıl olmalı? :)

2 yıl önce

NuriCanAta

my side of your hats

1 yıl önce

Cihan-05

Çünkü Türkçe de böyle bir lafz yoktur

4 yıl önce

Ozun2000

Vardir kabul edilmeli

4 yıl önce

rote13

I harfini ya da kelimesini her neyse, küçük yazdım kabul etmedi. Çok saçma

4 yıl önce

mtn135

ingilizce de küçük ı ve ya büyük İ yoktur. sadece i ve ya I yazabilirsiniz

3 yıl önce

zubeyde392758

Anlamakta zorlanıyorum önceki anlatilan mananın dışına çıkıyorlar bazen

2 yıl önce

spiderrr1

allah allah sizde amma salladınız

3 yıl önce

mderekoy

"senin şapkaların benimdir" olmaz mı?

4 yıl önce

omercito
omercito

"Şapkalarının bende olması" ile "şapkalarının benim olması" farklı olaylardır. Birincisinde bana ait değil, ama şu an bende. İkincisinde ise bana ait.

Sizin cümlenizin çevirisi: Your hats are mine.

4 yıl önce

EbruHakann

peki neden the kullanmadık?

3 yıl önce

omercito
omercito

My, your, his, her vs. gibi sahiplik sıfatlarını kullandığımızda zaten bir belirlilik katmış oluyoruz. Burada herhangi bir article (the, a/an) kullanmaya gerek kalmıyor.

"The my hat", "my the hat", "a my hat", "my a hat" vs. benzeri kullanımlar hatalı olur.

3 yıl önce

VestelKatk

Bendedir olur

4 yıl önce

drykznky

Senin şapkaların bende var neden olmuyor cok sacma bi program

4 yıl önce