1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Do you have a special suit?"

"Do you have a special suit?"

Çeviri:Senin özel bir takım elbisen var mı?

March 9, 2014

33 Yorum


ftmbrkk

Senin özel bir takım elbisen mi var dedim kabul etmedi


asude6

Do you have a dediği icin kabul etmemistir bncr


asude6

O soru oluyo ama


asude6

Yani biraz farkli oluyo


Busearslan20

Yukarıda yazani diyeceksin türkçesini degil once ben de oyle yaptim


ftmbrkk

Yanıs mı acaba


FARUK613

senin özel takım elbisen mi var diyorum yanlış diyo


Nezir_Dlm

Var mı diyeceksin ;)


Mrvcvlk

İngilizce diccen


Fatih_Polat

senin bir özel takım elbisen var mı yazıyorum yanlış diyor tekrar tekrar çözmekten bıktım bunları doğru cevaplar arasına koyun bu nedir yaa... ''ali ata bak=ata bak ali '' aynı şey değil size göre....


Fatih_Polat

senin bir özel takım elbisen var mı yazıyorum yanlış diyor tekrar tekrar çözmekten bıktım bunları doğru cevaplar arasına koyun bu nedir yaa... ''ali ata bak=ata bak ali '' aynı şey değil size göre....


Viforvendetta

doğru cevaplar arasına girmesi için raporlaman gerekiyor dostum ve biraz uzun sürüyor


HaticeAska

Orada 'a' var do you have a special suit diyorsa bir kelimesi unutulmamalı


WOLFALONE01

Senin ozel bir takim elbisen var mi diyeceksin ...kardesim...bir kelimesini ozel kelimesinden sonra yaz


oncudogu

cümledeki "a" bir anlamına gelmiyor mu? "senin özel bir takım elbisen var mı" olması gerekiyor sanırım.


ilknr1

special ve private arasındaki fark nedir? Teşekkürler.


muse16..

doğru söyledim kabul etmedi


Magenon

lingoot verilir isteyen yorumlara


derinaldeniz

"özel bir giysiye sahip misin" dedim kabul etmedi


MehmedFaruk0

Sizde özel takım elbise var mı olmaz mı


Halil811962

Özel bir takım elbiseniz var mı? Yazdım kabul etti, Selcen hanım you=sen kelimesini samimi olarak SEN-SENİN ,resmi olarak SİZ-SİZİN gibi ayrımını neye göre yaparız, bulunduğumuz ortama göre mi?


eyhmus679475

kafa yiyecem cevabın aynısını yazıyrum kabul etmiyoroum


HaticeAska

özel bir rican var mı dedim suitin bi anlamı o da niye kabul etmiyor


Hakkikarahan

Ulan özel bir odanız var mı diye yazdım, otel kafası :) öyle dilimize sokmuşlar suit oda diye avradına atlıyım ya.


ali181199

özel takım elbisen var mı? saçma olmuş.. bir şey için özel olması gerekli


yucelgerceker

kadininda oyle bir telafuzu var ki anlamak zor sanki ingiliziz


gokmenhakan

"Özel bir elbisen var mı" ifadesinde illaki sen koymamız mı gerekiyor?


Kerem343434

Senin ozel bir takim elbisen var.mi yazdim tipa tip kabul etmedi,kendi yazdigini niye kabul edio o zaman bu kafayi yemis


Emre30335

"Have you got a special suit?" neden olmuyor?


Abdunnurah

Sana ait özel bir takım elbisen var mı?


hazel629837

"Spacial" yazdığım için kabul etmedi, bir harf hatası var sadece "special"


Mustafa265769

Yapma ya bir kelime yeri değişti diye cümle anlamı mı değişti sadece canımı kaybetmek için böyle yapıyorsunuz


Ayberkuysal1234

Bende aynisini yazdim ama kabul etmedi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.