1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We eat an orange."

"We eat an orange."

Fordítás:Eszünk egy narancsot.

March 9, 2014

10 hozzászólás


bence5555

most nem mindegy hogy eszünk egy narancsot vagy eszünk narancsot


Mabi77

Nem, mert az előbbi esetben pontosan egy narancsot eszünk. Utóbbi esetben pedig ezt nem tudni: lehet, hogy kettőt, lehet, hogy hármat, de az is lehet, hogy csak egy felet.


kuruc.aron

Ja igaza van mabi77-nek


Dia441783

Ez igazságtalan


VRphotography

Mert a magyarban mindig megmondjuk hány narancsot eszünk ? Nem jellemző


Blint244841

A világ legjobb játékja


faksz5555

hogyha nincs fülesem akor mér kérdezi???


Gboe13

Mi eszünk egy almát miért nem jó?


KirlyLiza

Mert az orange=narancs


NdPter

Nekem azért nem fogadta el mert nem raktam pontot a mondat végére!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.