"We eat an orange."

Fordítás:Eszünk egy narancsot.

4 éve

8 hozzászólás


bence5555

most nem mindegy hogy eszünk egy narancsot vagy eszünk narancsot

4 éve

Mabi77
Mabi77

Nem, mert az előbbi esetben pontosan egy narancsot eszünk. Utóbbi esetben pedig ezt nem tudni: lehet, hogy kettőt, lehet, hogy hármat, de az is lehet, hogy csak egy felet.

4 éve

kuruc.aron

Ja igaza van mabi77-nek

4 éve

Dia441783

Ez igazságtalan

1 éve

VRphotography

Mert a magyarban mindig megmondjuk hány narancsot eszünk ? Nem jellemző

4 éve

Blint244841

A világ legjobb játékja

1 éve

faksz5555

hogyha nincs fülesem akor mér kérdezi???

1 éve

Gboe13

Mi eszünk egy almát miért nem jó?

3 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.