Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben sabah kahve içerim."

Çeviri:I drink coffee in the morning.

4 yıl önce

12 Yorum


rmznr

Öğlen uyurum da the kullandım kabul etmedi, bunda kullanmadım yine olmadı. Nasıl ayırdedeceğiz?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

kullanim öyle. soyle aklinda tut: "in the morning", "in the afternoon", "in the evening", "at noon", "at night"

4 yıl önce

rmznr

teşekkürler

4 yıl önce

Mert877409

At noon ne oluyor peki ?

2 yıl önce

jadger32

at the morning veya in the morning deseydik anlam çok bozulur muydu?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

at the morning olmaz. "in the morning" şeklinde kullanılır

4 yıl önce

bacio_
bacio_

'i drink coffee at morning' denim doğru kabul etti, gerçekten doğru mu?

4 yıl önce

edipkatmer

Yanlış

4 yıl önce

rentalfortuna

I drink coffee every morning olabilir mi ??

4 yıl önce

rmznr

every morning - hersabah

4 yıl önce

FatihOrhan5

The yazmadik diye dogru saymadi

9 ay önce

MEHMET982258

Dogru

8 ay önce