1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Van véleményed?"

"Van véleményed?"

Fordítás:You have an opinion?

March 9, 2014

8 hozzászólás


MnikaHeged

Ez nem kijelento modban van?? Mert a forditando mondat vegen kerdojel van.


gwandal

Hasznaljak igy is, bar igy mason van a hangsuly, inkabb neked van-nal forditanam


peggyblackett

azt is használják a köznapi nyelvben, hogy "i says", meg "i don't have no idea", de attól még nem lesz helyes....


VeraDomjan

Nyelvi oktató program esetén szerintem hiba az informális, sőt, ahogy Papucska mondja, a laza nyelvhasználatot belekeverni... Vagy lazán belefér? Akkorsem...


sebesbal

Az a baj, hogy ha az ember csak a "helyes" változatot tanulja meg, egy büdös szót se fog érteni abból amit a natívok brekegnek. Úgyhogy nagyon is fontos a hétköznapi nyelvet is ismerni, sőt...


Bauer01

Miért jó akkor is ha van "Do" a mondatkezdésben és az is ha nincs?


Papucska

Mert használják mindkét módot. De do nélkül lazán a köznapi nyelvben.


istvanbohm

más mondatoknál meg nem fogadta el, volt hogy emiatt buktam :D

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés