"Whohasaquestion?"

Tłumaczenie:Kto ma pytanie?

4 lata temu

15 komentarzy


basia885

Lepsza jest opcja "Kto ma jakieś pytanie?"

3 lata temu

kulasz

możę jestem tępy ale nie mogę znaleść 3 osoby w tym zdaniu proszę o odpowiedz

4 lata temu

MateuszDob

Czy chodzi o to, dlaczego "has"? Who - jest zaimkiem osobowym, i działa jak 3 os. liczby pojedynczej. Po polsku jest tak samo: "kto" funkcjonuje jako 3 os. liczby pojedynczej.

4 lata temu

Jablon

"kto" czyli trzecia osoba np."kto"odp."on"

4 lata temu

p.meg

"Kto": "Ja", "ty", "oni"... - odpowiedzi jest mnóstwo a nie tylko "on"

4 lata temu

bat400870

Masz rację ale budujesz zdanie tak jakby who znaczyło on czy ona i używasz wówczas czasowników z końcówką s w czasie present simple

2 lata temu

kichas

a tam zaraz tępy, a może czasem zmęczony ? on/ ona/ono. wydaje mi się ,że jest to pytanie ogólne, które dotyczy też wielu osób o ile zainteresowany chce odpowiedzieć na nie całej rzeszy, grupie itp.

4 lata temu

NatalkaGaw

Takkkkk

7 miesięcy temu

Aniela526833

Kto ma pytanie

9 miesięcy temu

sawaukowska

przetłumaczyłam z ,, a question,, nie przyjeło mi, a teraz piszą z ,,a,,

1 rok temu

mmmbbb1
mmmbbb1

You have a question.

7 miesięcy temu

cural0
cural0

"a" oznacza coś nieokreślonego, więc w moim odczuciu dodanie do "Kto ma pytanie" słowa "jakieś" nie powinno oznaczać błędu.

4 lata temu

alicjasce

hmmm... gdyby w zdaniu było napisane "who has ANY question?" wtedy mógłbyś przetłumaczyć "jakieś". w tym teście chodzi o dokładne tłumaczenie zatem dodanie słowa oznacza błąd

4 lata temu

bat400870

Robisz konferencję po wygłoszeniu oświadczenia /referatu pytasz czy ktoś ma pytanie ( who has question ) używasz w tym zdaniu a bo ich jeszcze nie znasz ( nie padły, nie zostały wypowiedziane). A gdy byś chciał powiedzieć jakieś pytania (any questions? )

2 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.