"Weliketheculturalweeks."

Çeviri:Biz kültürel haftaları severiz.

4 yıl önce

32 Yorum


Dirilay

"Kültürel haftalar" dan maksat, "sanat, kültür etkinliklerinin olduğu haftalar) kastediliyor değil mi?

4 yıl önce

Arifri

Anlamsız bir cümle olmuş.

3 yıl önce

ahmetemin16

Why?

2 yıl önce

iremzor

Çünkü -es takısı var

1 yıl önce

FatihDedecan

Bazı arkadaşlara önce Türkçe'yi öğretmek lazım.

3 yıl önce

NisaNur924662

Arkadaş bilmediği bir şeyi öğrenmek için yazmış. Aşağılamana gerek yoktu.

1 yıl önce

cihanahin2

Ama bazıları öyle saçmalıyor ki herhalde o Türkçe'yle bu hakareti bile anlamaz.

4 ay önce

iremzor

Doğru haklısın

1 yıl önce

cakoboris

"Biz kültürel haftalardan hoşlanırız." Alternatif bir cevap olabilir mi? Yardımlarınız lütfen

4 yıl önce

olcaytoo

Evet

2 yıl önce

mustafaayh

Elbette.

4 yıl önce

nebihagule

"Kültürel hafta" diye bişiy var mı?

1 yıl önce

MuratYuksel44

Kültür sözcüğünün karşılıklarına "ekin" de eklenmelidir, Türkçedeki kesin karşılığıdır:)

3 yıl önce

bekirdemir35

bunun yerine kültür haftalarını severiz anlamı olarak da kullanılabilir

3 yıl önce

fazilet14

Kulturel, geleneksel anlaminda kullanilmaz mi?

3 yıl önce

mrwise0

cok sacma sapan cumleler var

2 yıl önce

hatininhayalleri

daha akılda kalıcı oluyor bu sayede.

2 yıl önce

iremzor

Evet

1 yıl önce

iremzor

Hayır

1 yıl önce

Shahrazad26

I can't believe I got it right.

1 yıl önce

SUPERSENA

offffffffffffffffffffffff neden biz kültürel haftalarını çok seviyoruz anlamıyorum açıklayın lütfen

1 yıl önce

meryemkonuksever

lütfen gereksiz yorumlarda bulunma.

1 yıl önce

perfectkadriye

kadın iyi söyleyemiyor

1 yıl önce

iremzor

Ha haftası ha haftaları ne olacak bire.

1 yıl önce

BurakBerk4

Milli ve dini bayramlar anlamında olsa gerek...

11 ay önce

England_MyLOVE

Biz kültürel haftaları sveiz yazdım yanlışlıkla yine yanlış saydı çok sinirim bozuldu :(((((((((((((((((((((((((

1 yıl önce

Duocan34

culture kalçıyr diye mi telaffuz ediliyor

4 yıl önce

ahmetemin16

Ne duyuyosan o

2 yıl önce

NihatCakar

))) Biz severiz, kültürel haftaları...tamam düşük bir kelime ama kabul edilmeliydi

3 yıl önce

canAmerica

bende the ya vaa diyooo!!!!!

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.