1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Το ψάρι είναι το δείπνο του."

"Το ψάρι είναι το δείπνο του."

Μετάφραση:The fish is his dinner.

March 9, 2017

5 σχόλια


k9H03

Απάντησα σωστά όπως πρέπει και όπως το γράφει, γιατί μου το βγάζει λάθος;


AthenaGeor5

Γιατι να γραφω κατι σοστα μου το περνι λαθος και αναγκαζομαι συνεχια πλας


jaye16

Ακολουθήστε αυτές τις οδηγίες για να βεβαιωθείτε ότι έχετε πάντα τη σωστή μετάφραση, και να μάθετε πιο εύκολα στο Duolingo

1.Χρησιμοποιήστε τις "Drop-Down Hints"

δηλαδή περάστε τον κέρσορα πάνω από τη λέξη που θέλετε να μεταφράσετε και θα εμφανιστεί μια λίστα μεταφράσεων. Να χρησιμοποιείτε την κορυφαία λέξη.

Mε αυτόν τον τρόπο θα γνωρίζετε πάντα ποιες λέξεις πρέπει να χρησιμοποιείτε για τη μετάφραση.

2.Διαβάζετε πάντα τα σχόλια που υπάρχουν πριν δημοσιεύσετε το δικό σας σχόλιο.

3.Εάν η απάντησή σας δεν έγινε αποδεκτή, θα πρέπει να κάνετε μια ΑΝΑΦΟΡΑ

Καθώς εμείς οι συντονιστές δεν μπορούμε να δούμε την πρόταση σας, δεν ξέρουμε γιατί δεν έγινε αποδεκτή. Θα έπρεπε να είχατε κάνει μια ΑΝΑΦΟΡΑ και στη συνέχεια να δημοσιεύτηκε εδώ.

Πώς να κάνετε μια ΑΝΑΦΟΡΑ

1.Πηγαίνετε στο κάτω μέρος της σελίδας με την άσκηση:

2.Κάντε κλικ στην

-Η απάντησή μου πρέπει να γίνει δεκτή. Ή τις άλλες επιλογές εάν τις χρειάζεστε

3.Στη συνέχεια παρακαλώ, προσθέστε ένα σχόλιο στη Συζήτηση ότι έχετε κάνει μια ΑΝΑΦΟΡΑ . Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία σας.


Aleksandra630952

Δεν κατάλαβα πως λενε το δειπνο ενω,ότι δεν ειναι τo dinner.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.