Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Gdzie są uszkodzenia?"

Tłumaczenie:Where are the damages?

0
1 rok temu

3 komentarze


tedfred48

Myślę, że w tym przypadku nie wiemy o jakie uszkodzenia mam chodzi. Bo nie ma w zdaniu te uszkodzenia, a więc the nie powinno być w zdaniu. Ponadto jak czytam opisy to są jak w słowniku, tylko Anglik tego nie zrozumie. Polacy lepiej znają gramatykę angielską jak Anglicy. Piszę to, bo mieszkam tu i oni sami siebie często nie rozumieją Nie starajcie się tak dosłownie tłumaczyć, tylko na chłopski rozum, bo przez to dużo ludzi rezygnuje z nauki.

1
Odpowiedz11 miesięcy temu

Magjor111

Dlaczego ma byc the skoro damages sa liczba mnoga?

0
Odpowiedz1 rok temu

Emwue
Emwue

Przedimek określony('the') stosujemy zawsze gdy chodzi nam o jakiś konkretny obiekt lub obiekty. W liczbie mnogiej jedynie nie stosuje się przedimka nieokreślonego, dlatego, że liczba mnoga sama w sobie jest już nieokreślona w pewnym sensie – jeśli nie mówisz o konkretnej grupie(a wtedy, jak już pisałem, użyjesz 'the'), to jest to przecież niesprecyzowana grupa wszystkiego co możesz opisać rzeczownikiem którego używasz. ;)

0
Odpowiedz1 rok temu