1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Sandviçleri yap."

"Sandviçleri yap."

Çeviri:Make the sandwiches.

March 9, 2014

27 Yorum


d4rkplace

The insani cildirtiyor ;)

August 29, 2014

Xnar

the sandwich = sandviçi >>> the harfitarifi -i yönelme hal ekini getiriyor.

May 5, 2016

altayliBirsen

Evet

October 11, 2014

HLTGDR

You make sandwiches neden olmadı?

December 5, 2014

Xnar

emir cümlesi olduğu için başa özne getiremezsin. senin cümlen: "Sandviçleri yaparsın" olmuş.

May 5, 2016

asiersan

do the sandwiches niye olmuo

July 13, 2014

enes_l994

Yemek falan oldumu make kullaniliyo imiş

July 25, 2014

yukselerol

Cook the sandwiches olmaz mi

August 24, 2014

asdas6

o zaman sandviçleri pişirmiş olursun :)

January 15, 2015

suatkarakaya

do the sandwiches dedim kabul etmedi

June 6, 2016

saligun

dediğimi algılamıyor aynısını diyorum oysa ki

February 17, 2015

ozgunseven

You make sandwiches neden olmadı? ?????

February 18, 2015

iremgulayd

Cook the sandwiches neden olmuyor

July 25, 2015

NeoStyle

Cook pişirmek anlamında kullanılıyor

May 28, 2016

DilekKarat5

Kardesim yazmis pardon millet. Cok aferdisin onun adina ozur diliyorum.

October 27, 2017

berjantotr

you make the sandwich dedik olmadı . baya iyimiş

December 11, 2017

-PJM-

"Do the sandwiches" neden olmaz?

June 26, 2018

brahimGven8

Make yerine do olmaz mı?

October 29, 2018

Kaankrcn35

Do make sandwich olmaz mı ?

June 15, 2019

DilekKarat5

Orospular

October 27, 2017

Elif24373

Buraya dil ögrenmeye geldik ,küfür degil

July 21, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.