Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Sandviçleri yap."

Çeviri:Make the sandwiches.

0
4 yıl önce

23 Yorum


d4rkplace

The insani cildirtiyor ;)

10
Cevap ver3 yıl önce

altayliBirsen

Evet

0
Cevap ver3 yıl önce

Xnar
Xnar

the sandwich = sandviçi >>> the harfitarifi -i yönelme hal ekini getiriyor.

0
Cevap ver2 yıl önce

HLTGDR

You make sandwiches neden olmadı?

1
Cevap ver3 yıl önce

Xnar
Xnar

emir cümlesi olduğu için başa özne getiremezsin. senin cümlen: "Sandviçleri yaparsın" olmuş.

2
Cevap ver2 yıl önce

asiersan

do the sandwiches niye olmuo

0
Cevap ver4 yıl önce

enes_l994

Yemek falan oldumu make kullaniliyo imiş

0
Cevap ver4 yıl önce

yukselerol

Cook the sandwiches olmaz mi

0
Cevap ver3 yıl önce

asdas6

o zaman sandviçleri pişirmiş olursun :)

1
Cevap ver3 yıl önce

saligun

dediğimi algılamıyor aynısını diyorum oysa ki

0
Cevap ver3 yıl önce

ozgunseven

You make sandwiches neden olmadı? ?????

0
Cevap ver3 yıl önce

iremgulayd

Cook the sandwiches neden olmuyor

0
Cevap ver3 yıl önce

NeoStyle

Cook pişirmek anlamında kullanılıyor

0
Cevap ver2 yıl önce

suatkarakaya

do the sandwiches dedim kabul etmedi

0
Cevap ver2 yıl önce

DilekKarat5

Kardesim yazmis pardon millet. Cok aferdisin onun adina ozur diliyorum.

0
Cevap ver9 ay önce

berjantotr

you make the sandwich dedik olmadı . baya iyimiş

0
Cevap ver8 ay önce

-PJM-

"Do the sandwiches" neden olmaz?

0
Cevap ver1 ay önce