"Sandviçleri yap."

Çeviri:Make the sandwiches.

4 yıl önce

24 Yorum


d4rkplace

The insani cildirtiyor ;)

4 yıl önce

altayliBirsen

Evet

4 yıl önce

Xnar
Xnar

the sandwich = sandviçi >>> the harfitarifi -i yönelme hal ekini getiriyor.

2 yıl önce

HLTGDR

You make sandwiches neden olmadı?

3 yıl önce

Xnar
Xnar

emir cümlesi olduğu için başa özne getiremezsin. senin cümlen: "Sandviçleri yaparsın" olmuş.

2 yıl önce

asiersan

do the sandwiches niye olmuo

4 yıl önce

enes_l994

Yemek falan oldumu make kullaniliyo imiş

4 yıl önce

yukselerol

Cook the sandwiches olmaz mi

4 yıl önce

asdas6

o zaman sandviçleri pişirmiş olursun :)

3 yıl önce

saligun

dediğimi algılamıyor aynısını diyorum oysa ki

3 yıl önce

ozgunseven

You make sandwiches neden olmadı? ?????

3 yıl önce

iremgulayd

Cook the sandwiches neden olmuyor

3 yıl önce

NeoStyle

Cook pişirmek anlamında kullanılıyor

2 yıl önce

suatkarakaya

do the sandwiches dedim kabul etmedi

2 yıl önce

DilekKarat5

Kardesim yazmis pardon millet. Cok aferdisin onun adina ozur diliyorum.

11 ay önce

berjantotr

you make the sandwich dedik olmadı . baya iyimiş

10 ay önce

-PJM-

"Do the sandwiches" neden olmaz?

3 ay önce

DilekKarat5

Orospular

11 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.