Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben ikinci doktorum."

Çeviri:I am the second doctor.

0
4 yıl önce

15 Yorum


hakanihat

Ya artik biri du lanet the yi dogtu duzgun anlwtsin tum yanlislarim bu theden

2
Cevap ver3 yıl önce

aysenrgnydn

Arkadaslar "The" kelimesini kullanmamiz neden gerekli ?

1
Cevap ver3 yıl önce

dijey1

Seconds saniye değilmi

1
Cevap ver2 yıl önce

BESTE318615

First =1 Second=2 Third=3 demek Ama o anlamda da kullanılabiliyor :)

0
Cevap ver2 yıl önce

falconblue

"The" article kullanilmasa buyuk bir anlam kaymasi olumu?

0
Cevap ver4 yıl önce

taricarus

Secondary doctor da doğru degil mi

0
Cevap ver4 yıl önce

muratdemircan

The belirli bir şey için kullanılıyor

0
Cevap ver2 yıl önce

BESTE318615

Ya arkadaslar "I am a second doctor" diye yazdim anlamda cok degisiklik olur mu ?

0
Cevap ver2 yıl önce

AyeNuholu

Ben aynisini yazmistm

0
Cevap ver1 yıl önce

AyeNuholu

Oyle soru yok

0
Cevap ver1 yıl önce

TUNADENZTO

second ile 2nd aynı şey

0
Cevap ver7 ay önce

ToffleWaffle

ı am the second doctor yazdığımda second yazdığım için yanlış varsaydı. 2nd yazmalıymışım. ikisi de aynı aslında. neden kabul etmedi ki

0
Cevap ver6 ay önce

SmeyyeYase

second ı kabul etmedi 2nd yazmalıymışız ne saçmalık aynı şey sonuçta

0
Cevap ver6 ay önce

merYiit841486

Doctor who

0
Cevap ver1 ay önce