1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben ikinci doktorum."

"Ben ikinci doktorum."

Çeviri:I am the second doctor.

March 9, 2014

17 Yorum


hakanihat

Ya artik biri du lanet the yi dogtu duzgun anlwtsin tum yanlislarim bu theden


aysenrgnydn

Arkadaslar "The" kelimesini kullanmamiz neden gerekli ?


BESTE318615

Ya arkadaslar "I am a second doctor" diye yazdim anlamda cok degisiklik olur mu ?


TUNADENZTO

second ile 2nd aynı şey


Giresunlu2828

Seconds saniyeler degil mi? Anlamadim ama dogru yaptim.


falconblue

"The" article kullanilmasa buyuk bir anlam kaymasi olumu?


taricarus

Secondary doctor da doğru degil mi


muratdemircan

The belirli bir şey için kullanılıyor


dijey1

Seconds saniye değilmi


BESTE318615

First =1 Second=2 Third=3 demek Ama o anlamda da kullanılabiliyor :)


AyeNuholu

Ben aynisini yazmistm


ToffleWaffle

ı am the second doctor yazdığımda second yazdığım için yanlış varsaydı. 2nd yazmalıymışım. ikisi de aynı aslında. neden kabul etmedi ki


Smyykbyk_

second ı kabul etmedi 2nd yazmalıymışız ne saçmalık aynı şey sonuçta

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.