"She is a professor."

Fordítás:Ő egy professzor.

March 9, 2014

11 hozzászólás


koval76

Az miért nem jó, hogy "Ő tanár"?

March 9, 2014

radnaitomi

Mert a 'professzor' szó nem ugyanazt jelenti, mint a 'tanár'. (Minden professzor tanár, de nem minden tanár professzor :))

March 10, 2014

koval76

Köszi, értem mire gondolsz :)

March 11, 2014

IstvnHflin

Az egyetemi tanárt nem fogadja el !

January 8, 2015

rodezita

" O egy egyetemi tanar " - nem fogadta el!

February 8, 2015

gyetvana

szintén :(

February 17, 2016

Belapo.

Miért nem jó az "Ő egy egyetemi tanár"?

September 6, 2014

Zsuzsi821318

Én is egyetemi tanárt írtam és nem fogadja el :(

January 10, 2018

anivirag

Én is egyetemi tanárt írtam nem fogadta el.

October 14, 2014

Harga

Nekem már elfogadta.

February 1, 2018

AnnaBalass1

Aprof nő mivoltat is erzekeltetni akartam, az egy nevelore viszont nem volt szuksegem.

November 30, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.