"Egy város lakossága"

Fordítás:The population of a city

4 éve

6 hozzászólás


Gizus123

Miért kell a population elé a the? Én nélküle írtam és egy szivecskémbe került...

4 éve

senorana

ezt én sem értem, egyrészt nincs ott a lakosság előtt az a, másrészt egy általános kijelentésről van szó és ilyenkor eddig sohasem kérte.Csomó szívem ment el,mert kitettem az előzőekben és nem fogadta el úgy!!! :-(

4 éve

telek01

ebben formában nem elfogadható? A city's population

4 éve

Athos68

szerintem is jó kellene, hogy legyen, jelentsd, el szokták fogadni és válaszolnak.

4 éve

Favol69

Nen fogadta el a The population of a city mondatot, pedig azt jelöli meg fordításként. Miért?? Mi a teendő? 16.10.25.

2 éve

SMDOU

Az Inhabitants of a city miért hibás?

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.