A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"He is near his wife."

Fordítás:Ő közel van a feleségéhez.

4 éve

4 hozzászólás


LszlUgrai

A felesege mellett van nem jó?

4 éve

radnaitomi

Nem annyira jó. A 'near' azt jelenti csak, 'közel'. A 'mellett' inkább 'next to'. (Hiszen állhatunk valakihez közel úgyi is, hogy nem vagyunk mellette, hanem mondjuk mögötte vagy előtte...)

4 éve

LszlUgrai

Akkor a "near" használható átvitt értelemben is például, a "next to" pedig nem? (érzelmileg stb. közel valakihez, valamihez)

4 éve

radnaitomi

Igen, a 'near' jelent ilyen érzelmi közelséget is, a 'next' nem.

4 éve