A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I want her to repeat the answer."

Fordítás:Azt szeretném, hogy megismételje a választ.

4 éve

4 hozzászólás


Sjanko
Sjanko

Én meg ezt írtam: Azt akarom tőle, hogy ismételje meg a választ. Nem fogadta el, pedig... (?) (Jelentettem)

4 éve

Kavalasz
Kavalasz

miért her?

4 éve

Unauna1

Gondolom arra gondolsz, hogy a "tőle", hogy lesz "her". A tőle csak a szó mondatbeli értelme és nem szó szerinti jelentése. Így fejezik ki ezt a fogalmat. Egy példa: I want it from her. - Azt akarom tőle.

4 éve

Kavalasz
Kavalasz

Nem. Én úgy találkoztam ezzel a mondattal. hogy magyarról kellett angolra fordítani és hímnemmel fordítottam, amit nem fogadott el. Pedig az is jó. Azért kérdeztem, hogy miért her, de talán kicsit szűkszavú voltam. :D

3 éve