1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I want her to repeat the ans…

"I want her to repeat the answer."

Fordítás:Azt szeretném, hogy megismételje a választ.

March 9, 2014

9 hozzászólás


Sjanko

Én meg ezt írtam: Azt akarom tőle, hogy ismételje meg a választ. Nem fogadta el, pedig... (?) (Jelentettem)


Unauna1

Gondolom arra gondolsz, hogy a "tőle", hogy lesz "her". A tőle csak a szó mondatbeli értelme és nem szó szerinti jelentése. Így fejezik ki ezt a fogalmat. Egy példa: I want it from her. - Azt akarom tőle.


Kavalasz

Nem. Én úgy találkoztam ezzel a mondattal. hogy magyarról kellett angolra fordítani és hímnemmel fordítottam, amit nem fogadott el. Pedig az is jó. Azért kérdeztem, hogy miért her, de talán kicsit szűkszavú voltam. :D


vasvariistvan

Ha a tárgyesetét használtad el kellene fogadnia.


jozsef441542

Ismet akarom hallani a valaszat ! Szerintem jo nem annyira összetett


Katalin5246

want= akarni, vagy szeretni?


Monika601058

Így is helyes: Azt szeretném hogy a választ megismételje.


Baldr10

Arra kérem ismételje meg a választ - nyugodtan el lehetne fogadni, mert ezt jelenti. Kösz Duo!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.