1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We will receive a letter."

"We will receive a letter."

Fordítás:Levelet fogunk kapni.

March 9, 2014

19 hozzászólás


Musashi

A hivatalos fordításban hiányzik egy space.


radnaitomi

Hol hiányzik space? Itt fenn az van kiírva:

"We will receive a letter."

Translation: Levelet fogunk kapni.


Musashi

Látnom kellene újra... Ha tévednék, akkor elnézést. :)


fzoltanf

Én is láttam: "egy levelet fogunkkapni"


tothcila

Valóban hiányzik még mindig. Be is jelentettem. Sőt, az első betű is kicsi.


fildy.

Fogunk egy levelet kapni.

Ez vajon miért nem jó?


tothcila

Nem rossz az, csak kissé magyartalan. Fogunk kapni egy levelet. vagy Egy levelet fogunk kapni.


Leving

kapunk majd egy levelet - miért nem jó?


tothcila

Már hogyne volna jó, csak itt nem intelligenciával állunk szemben, hanem mondatonként egyenként betáplált válaszokkal. Be kell jelenteni és ez is bekerül a helyes válaszok közé.


SZzoli

A "Levelünk fog érkezni" esetleg magyartalan?


tothcila

Our letter will be arrived.


SZzoli

Azt gondoltam hogy a "will be arrived" az a meg fog érkezni. Persze értem én hogy nem választékosan kell lefordítani hanem minnél pontosabban.


tothcila

Jól gondoltad. Viszont tényleg nem az volt az eredeti mondat jelentése, ahogy mondtad.


Fapados

Kapni fogunk levelet. Miért rossz??


pappne

Miota irjuk egybe azt hogy fogunk kapni??!


sonkabacsi

Mióta írjuk a "miótát" rövid "o"-val, az írjuk-at rövid "i"-vel, azon kívül mióta nem teszünk vesszőt a "hogy" elé?


GEAR_2012

"fogunkkapni" ja peeeerszeee


ysexdrcft

Mióta írjuk egybe, hogy "fogunkkapni"??????ysexdrcft


uveges.ferenc1

a "kapunk " szó elé miért kell a" mi " ? A "kapunk " szó tartalmazza ,hogy mi kapjuk.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.