"We will receive a letter."

Fordítás:Levelet fogunk kapni.

March 9, 2014

19 hozzászólás


Musashi

A hivatalos fordításban hiányzik egy space.

March 9, 2014

radnaitomi

Hol hiányzik space? Itt fenn az van kiírva:

"We will receive a letter."

Translation: Levelet fogunk kapni.

March 10, 2014

Musashi

Látnom kellene újra... Ha tévednék, akkor elnézést. :)

March 12, 2014

fzoltanf

Én is láttam: "egy levelet fogunkkapni"

August 2, 2014

tothcila

Valóban hiányzik még mindig. Be is jelentettem. Sőt, az első betű is kicsi.

February 2, 2015

fildy.

Fogunk egy levelet kapni.

Ez vajon miért nem jó?

April 6, 2014

tothcila

Nem rossz az, csak kissé magyartalan. Fogunk kapni egy levelet. vagy Egy levelet fogunk kapni.

February 2, 2015

Leving

kapunk majd egy levelet - miért nem jó?

February 27, 2015

tothcila

Már hogyne volna jó, csak itt nem intelligenciával állunk szemben, hanem mondatonként egyenként betáplált válaszokkal. Be kell jelenteni és ez is bekerül a helyes válaszok közé.

February 27, 2015

SZzoli

A "Levelünk fog érkezni" esetleg magyartalan?

March 9, 2015

tothcila

Our letter will be arrived.

March 9, 2015

SZzoli

Azt gondoltam hogy a "will be arrived" az a meg fog érkezni. Persze értem én hogy nem választékosan kell lefordítani hanem minnél pontosabban.

March 13, 2015

tothcila

Jól gondoltad. Viszont tényleg nem az volt az eredeti mondat jelentése, ahogy mondtad.

March 13, 2015

Fapados

Kapni fogunk levelet. Miért rossz??

April 2, 2015

pappne

Miota irjuk egybe azt hogy fogunk kapni??!

May 8, 2015

sonkabacsi

Mióta írjuk a "miótát" rövid "o"-val, az írjuk-at rövid "i"-vel, azon kívül mióta nem teszünk vesszőt a "hogy" elé?

July 29, 2015

GEAR_2012

"fogunkkapni" ja peeeerszeee

August 16, 2015

ysexdrcft

Mióta írjuk egybe, hogy "fogunkkapni"??????ysexdrcft

July 20, 2017

uveges.ferenc1

a "kapunk " szó elé miért kell a" mi " ? A "kapunk " szó tartalmazza ,hogy mi kapjuk.

December 12, 2017
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.