https://www.duolingo.com/gokceozcancom

Tüm becerileri tamamladım nihayet :) ha becerebiliyor musun derseniz eskiye nazaran daha iyiyim:)

1 yıl önce

38 Yorum


https://www.duolingo.com/Eluvian_

Congratulations!

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/oosman1

bence bildiklerimizi daha iyi pekiştirmek için 2 kursuda bitirmekte fayda var ingilizce bilenler için türkçe ile türkçe bilenler için ingilizce olanı

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/gokceozcancom

aynen bende öyle yapıyorum zaten de çalıştığım başka derslerde var online dışı o sebeple çok vakit ayıramıyorum

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/ahmettt8

bu guzel haber banada guzel bır umut oldu

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/gokceozcancom

sevindim :)

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/mirzabeyoglu

cangurulations. deneme sinavina girdinizmi ondan kac puan aldiniz aceba ?

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/gokceozcancom

yok hayır ona henüz girmedim. biraz tekrar yapayım da ondan sonra girmeyi düşünüyrm

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/Ozgur00

Günde kaç puan kasıyorsun ?

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/gokceozcancom

değişiyor bazen hiç canım istemiyor 10 puan bazen oluyor 150 ye bile çıkıyorum tabii bu çok nadir :) ortalama yaparsak 30 falan

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/bhelinn
bhelinn
  • 15
  • 9
  • 6
  • 2

Congrats! Becerilerinizi tekrar etmeyi de unutmayın sakın :D ^^

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/gokceozcancom

şu an zaten onun için burda takılacağım sürekli tekrar ve başka dilleri keşf :)

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/bhelinn
bhelinn
  • 15
  • 9
  • 6
  • 2

Kesinlikle! İngilizce'yi hafiften sökmüşsünüz zaten artık kimse tutamaz sizi :) ^^

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/yladikli

Ne kadar İngilizce öğrenmeye geldiysem de, ana dilim Türkçe olduğu için "Tebrik Ederim!" diyorum :) Bir şey merak ediyorum, ilk gün hangi düzeyde idin, şu an hangi düzeydesin ?

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/gokceozcancom

düzey olarak bilemem tabi ama duolingo bana gerçekten çok şey kattı :)

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/murat183274

merhaba, seviye 12 sanırım.....

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/gokceozcancom

Evet:)

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/meribanilhan

Bence iyi olduğunu görmek için kendini bir teste tabi tut. yaparsan iyiysin demektir .

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/meribanilhan

bence kendini duolingo ile sınırlı bırakma , tabii iyiysen ...

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/gokceozcancom

dediğin doğru da henüz kendimi iyi hissetmediğim için zaten tekrar yapıyorum

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/MustafaNzlm

Bende yeni kullanmaya başladım güzel bir uygulama

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/gokceozcancom

çok güzel ama seriyi bozmayaya özen göster

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/MustafaNzlm

Şu anlık bozmadık bakalım.Güzel paylaşımlar yapalım;)

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/gokceozcancom

hadi bakalım :)

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/Omerta34

Seriyi bozarsam ne oluyo ki?

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/gokceozcancom

seriyi bozarsanız çok lingot kazanamazsınız. yani tekrar yapmıyorsunuz anlamına geliyor bu seri demek düzenli çalışmak demek hergün 1 seri yakalamak önemli

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/Omerta34

seviye 12 son mu yani?

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/gokceozcancom

hayır aslında seviye 11 ya da 10 son olur hiç tekrar yapmadan sadece hep yeni derse bakarsanız

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/MuharremSekmen

ingilizceye çalışırken başka kaynaklardan da çalıştınız mı acaba

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/gokceozcancom

normal olarak ingilizce dersim var ama full ingilizce olduğu için hiçbir şey anlamıyorum tabiki yardımcı kitap aldım o sebeple uzman kariyerden

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/MuharremSekmen

teşekkürler :)

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/emredeniz07
emredeniz07
  • 25
  • 15
  • 10
  • 5
  • 3
  • 2

Tebrikler...

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/gokceozcancom

teşekkürler :)

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/alibutik

Tebrikler...

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/mehmetgurol1

Merhaba...13.seviye ve sonrasi nasil? Sadece ders tekrari yaparak mi seviye atlaniyor? Daha acikcasi 13.seviye ile ulasilmaz olarak gorulen 25. seviye arasi yolculuk hakkinda bilgi veren olursa sevinirim!Eger 13 ve 25 arasi tumu ile tekrardan ibaret ise...!!! Bu konuda aslinda hem 25. seviyede olup hem de kazandigi puanlar ile ilk 5 de olanlar bizleri aydinlatabilir...Bekliyorum)))

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/gokceozcancom

aslında hiç tekrar yapmadan direkt ağacı bitirirseniz bu zaten 10-11 seviyede biter ders başı 10 puan olarak. gerisi aynen tekrar

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/mehmetgurol1

Teşekkürler ilginize...ama hayal kırıklığı yarattı bende 25.seviyeye kadar tekrar yapacak olmak...başka yeni konu ders başlığı açılmıyor yani...!!!

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/gokceozcancom

ama yeni şeyler eklenmeye devam ettiği için mesela çalışırken görmüyorsun onları.. mesela ben tekrar yaparken çalışırken görmediğim şeyler görüyorum ama dil çalışılıp bırakılmaz. sürekli tekrar etmelisin yoksa unutursun zaten

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/mehmetgurol1

Ok...yani yeni konu yeni başlık yok...

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.