1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "They find food."

"They find food."

Fordítás:Ételt találnak.

March 9, 2014

12 hozzászólás


Norbi2014

A "megtalálják az ételt" miért nem jó?


radnaitomi

Mert az angol mondatban nincs határozott névelő (the), a te fordításodban viszont van.

  • They find food = Ételt találnak.

  • They find THE food = Megtalálják AZ ételt.


Liviaangol

Hogyan kerul a "like"a magyar szavak koze?


attila.mes

A "Kaját találnak" nem tetszik neki :-)


PetrnyiLet

Azért elég valószínűtlen hogy ételt találnak!


VargaRbert10

Miért nem "ételt keresnek"?


SziliA0

Nem lehet erteni ,hogy mit mond.


Judit336281

A find kerest és talált is jelent. Akkor honnan tudjam mit akar Duo?


[törölt felhasználó]

    A megkeresik miért nem ok? A szóra kattintva opcionális.


FehrAnna8

    Miért nem jó hogy - ételt keresnek. Ezt is jelenti a szó.


tecso

    Mire mondjàk ,hogy " ētelt talàlnak" !?? Hol talàljàk!???

    Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.