"They find food."

Fordítás:Ételt találnak.

4 éve

13 hozzászólás


Norbi2014

A "megtalálják az ételt" miért nem jó?

4 éve

radnaitomi

Mert az angol mondatban nincs határozott névelő (the), a te fordításodban viszont van.

  • They find food = Ételt találnak.

  • They find THE food = Megtalálják AZ ételt.

4 éve

kaizermate

UGYAN EZ!

2 éve

Liviaangol

Hogyan kerul a "like"a magyar szavak koze?

2 éve

attila.mes

A "Kaját találnak" nem tetszik neki :-)

2 éve

PetrnyiLet

Azért elég valószínűtlen hogy ételt találnak!

2 éve

VargaRbert10

Miért nem "ételt keresnek"?

11 hónapja

SziliA0

Nem lehet erteni ,hogy mit mond.

1 éve

pterkovcs418144

Találtak ételt. Miért nem jó r

4 éve

regcaa

Mert a találtak múlt időben van, ez a mondat pedig jelenben:)

4 éve

pterkovcs418144

köszönöm

4 éve

Szotyi10

Azt hpgy kaja miért nem fogatja el

2 éve

vogelsinger

Igaz

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.