"Evet, ama o yenidir."

Çeviri:Yes, but it is recent.

March 9, 2014

42 Yorum


osimat

Recent ve new arasindaki fark nedir?

July 26, 2014

47kaptanmardinli

İkiside sıfat olarak kullanılır ve anlamları yenidir

May 12, 2015

Dennis1717

Virgülden sonra 'but' Cümleye başlarken ise 'however' kullanılıyor.

January 2, 2015

gary-tv.com

Demin howeverle başlayan bir cümle çıktı karşıma. Bu yorumdan sonra kafam karıştı biraz:)

March 29, 2016

Dennis1717

"But" bağlaçtır. İki cümleyi birbirine bağlar. "However" zarftır ve iki cümleyi gramatik olarak birbirine bağlamaz. bu yüzden "however"'ın cümle başında + noktalı virgülden sonra + iki virgül arasında ve cümle sonunda kullanımları vardır.

March 29, 2016

gary-tv.com

Çok aydınlatıcı oldu, teşekkür ederim.

March 29, 2016

theripperjack

It yerine he yazdım kabul olmadı

November 9, 2014

cemile554154

Cunku insanin yenisi olmaz ondan it olmali

September 26, 2015

m.cadirci

hali hazırda bir işe oluşuma topluluğa vs yeni dahil olduğunda insanın yenisi olur. o yeni dersin.

October 9, 2015

Sedat969491

Türkçe düşünmemek lazım ama türkçe düşünürken bile örneğinde yeni dahil olmak demişsin yani sıfat olan (new) ismi değil fiili niteliyor '' yeni'' olan insan değil, dahil olma fiili

December 7, 2015

gokselalab

Ben burada yeniyim olmaz mı?

November 3, 2015

aonurozcan

that şu demek o yüzden olmaz.

October 14, 2014

Javert9

Cevabı yorumun altına yapmak daha iyi olur

September 18, 2015

Azulcielo5

Yes, but it is recent. Yes,but she is new. türkçeye çevrilmesi aynı değilmidir?

January 26, 2015

kickinebike

aynı olmaz çünkü it cansız nesneler için she bayan için kullanılır burda cinsiyet belirtmediği için nesne olarak çeviri yapmak en doğrusu

February 9, 2015

gokselozdemir

Mesela gemiler için " she " kullanılır. Ve geminin yeni olduğu kastediliyorsa o zaman "she" kullanılabiliyor olmalı.

November 8, 2015

SoneStarJ

Recent ile new in farki ne? Lutfen söyler misiniz

May 7, 2015

murat_fb_fb

"yes, that is new" neden olmasın?

September 4, 2014

huso4839

Yes however it is new yazdım neden olmadı

October 20, 2014

reresol

Yeah yzıyorum kabul etmiyor

January 11, 2015

adereyurt1

Bu yazim yanlisi degil ki kisaltma

May 10, 2015

birhemsire

New de kabul edilmeli bence

August 7, 2015

isilleroll

yes but it is new dedim kabul etti.

December 1, 2015

atakirmizier

yeah dedik illa yes mi demek lazim ya

December 25, 2015

melikemrcnxx

He is new ve it is new oluyo fakat he is recent olmuyo

January 23, 2016

aynurhasan

New veya novel her ikisinin de yeni anlamı var

February 14, 2016

JMLD2N

Neden bazen it is bazen de is it kullaniyoruz?

April 15, 2016

Dennis1717

bir soru cümlesi "is it ..... olumlu bir cümle "it is ......

April 15, 2016

JMLD2N

teşekkür ederim

April 15, 2016

ismail636325

New kabul etmedi

January 27, 2017

HlyaAkbulu2

New yok ama

December 11, 2017

mer426956

New yeni demek değilmi

March 13, 2018

HazarUte

''Yes but this is new'' olmaz mi ?

April 6, 2018

BurcinDamar

New neden kabul edilmedi?

August 13, 2019

RahmanAdam

Yeah 'ı niye kabul etmiyor ya hu???

August 22, 2014

eymazbek

Çünkü "yeah" sokak dilidir !

June 24, 2015

onurelmas

Türkçede hı hı gibi bişey heralde

October 7, 2015

hanzala2

:)

March 5, 2015
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.