1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Evet, ama o yenidir."

"Evet, ama o yenidir."

Çeviri:Yes, but it is recent.

March 9, 2014

39 Yorum


osimat

Recent ve new arasindaki fark nedir?


47kaptanmardinli

İkiside sıfat olarak kullanılır ve anlamları yenidir


Dennis1717

Virgülden sonra 'but' Cümleye başlarken ise 'however' kullanılıyor.


gary-tv.com

Demin howeverle başlayan bir cümle çıktı karşıma. Bu yorumdan sonra kafam karıştı biraz:)


Dennis1717

"But" bağlaçtır. İki cümleyi birbirine bağlar. "However" zarftır ve iki cümleyi gramatik olarak birbirine bağlamaz. bu yüzden "however"'ın cümle başında + noktalı virgülden sonra + iki virgül arasında ve cümle sonunda kullanımları vardır.


gary-tv.com

Çok aydınlatıcı oldu, teşekkür ederim.


theripperjack

It yerine he yazdım kabul olmadı


Azulcielo5

Yes, but it is recent. Yes,but she is new. türkçeye çevrilmesi aynı değilmidir?


kickinebike

aynı olmaz çünkü it cansız nesneler için she bayan için kullanılır burda cinsiyet belirtmediği için nesne olarak çeviri yapmak en doğrusu


gokselozdemir

Mesela gemiler için " she " kullanılır. Ve geminin yeni olduğu kastediliyorsa o zaman "she" kullanılabiliyor olmalı.


aonurozcan

that şu demek o yüzden olmaz.


Javert9

Cevabı yorumun altına yapmak daha iyi olur


SoneStarJ

Recent ile new in farki ne? Lutfen söyler misiniz


melikemrcnxx

He is new ve it is new oluyo fakat he is recent olmuyo


murat_fb_fb

"yes, that is new" neden olmasın?


huso4839

Yes however it is new yazdım neden olmadı


reresol

Yeah yzıyorum kabul etmiyor


adereyurt1

Bu yazim yanlisi degil ki kisaltma


birhemsire

New de kabul edilmeli bence


isilleroll

yes but it is new dedim kabul etti.


atakirmizier

yeah dedik illa yes mi demek lazim ya


aynurhasan

New veya novel her ikisinin de yeni anlamı var


JMLD2N

Neden bazen it is bazen de is it kullaniyoruz?


Dennis1717

bir soru cümlesi "is it ..... olumlu bir cümle "it is ......


JMLD2N

teşekkür ederim


mer426956

New yeni demek değilmi


HazarUte

''Yes but this is new'' olmaz mi ?


BurcinDamar

New neden kabul edilmedi?


en.unal

Neden kelime anlamı kısmında ''recent'' da yok


revo07070707

Yeni kelimesinde new yazınca afalladik tabi..


Baha972385

New ile recent farkı net anlaşılmadı.


aalfons

"it is new" i kabul etmemesinin sebebi nedir acaba?


Hikmetlim

"Yes, but he is recent" neden kabul etmiyor? İnsanlar da yeni olabilir bence mesela bir yerde yenisindir ve orda eskiden olan kişiler senden bahsederken "evet o yeni" diyebilirler

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.