"Evet, ama o yenidir."

Çeviri:Yes, but it is recent.

4 yıl önce

33 Yorum


osimat

Recent ve new arasindaki fark nedir?

4 yıl önce

47kaptanmardinli

İkiside sıfat olarak kullanılır ve anlamları yenidir

3 yıl önce

Dennis1717

Virgülden sonra 'but' Cümleye başlarken ise 'however' kullanılıyor.

3 yıl önce

gary-tv.com

Demin howeverle başlayan bir cümle çıktı karşıma. Bu yorumdan sonra kafam karıştı biraz:)

2 yıl önce

Dennis1717

"But" bağlaçtır. İki cümleyi birbirine bağlar. "However" zarftır ve iki cümleyi gramatik olarak birbirine bağlamaz. bu yüzden "however"'ın cümle başında + noktalı virgülden sonra + iki virgül arasında ve cümle sonunda kullanımları vardır.

2 yıl önce

gary-tv.com

Çok aydınlatıcı oldu, teşekkür ederim.

2 yıl önce

theripperjack

It yerine he yazdım kabul olmadı

4 yıl önce

aonurozcan

that şu demek o yüzden olmaz.

4 yıl önce

Javert9
Javert9

Cevabı yorumun altına yapmak daha iyi olur

3 yıl önce

Azulcielo5

Yes, but it is recent. Yes,but she is new. türkçeye çevrilmesi aynı değilmidir?

3 yıl önce

kickinebike

aynı olmaz çünkü it cansız nesneler için she bayan için kullanılır burda cinsiyet belirtmediği için nesne olarak çeviri yapmak en doğrusu

3 yıl önce

gokselozdemir

Mesela gemiler için " she " kullanılır. Ve geminin yeni olduğu kastediliyorsa o zaman "she" kullanılabiliyor olmalı.

3 yıl önce

SoneStarJ

Recent ile new in farki ne? Lutfen söyler misiniz

3 yıl önce

murat_fb_fb

"yes, that is new" neden olmasın?

4 yıl önce

huso4839

Yes however it is new yazdım neden olmadı

4 yıl önce

reresol

Yeah yzıyorum kabul etmiyor

3 yıl önce

adereyurt1

Bu yazim yanlisi degil ki kisaltma

3 yıl önce

birhemsire

New de kabul edilmeli bence

3 yıl önce

isilleroll

yes but it is new dedim kabul etti.

3 yıl önce

atakirmizier

yeah dedik illa yes mi demek lazim ya

2 yıl önce

melikemrcnxx

He is new ve it is new oluyo fakat he is recent olmuyo

2 yıl önce

aynurhasan

New veya novel her ikisinin de yeni anlamı var

2 yıl önce

JMLD2N

Neden bazen it is bazen de is it kullaniyoruz?

2 yıl önce

Dennis1717

bir soru cümlesi "is it ..... olumlu bir cümle "it is ......

2 yıl önce

JMLD2N

teşekkür ederim

2 yıl önce

ismail636325

New kabul etmedi

1 yıl önce

HlyaAkbulu2

New yok ama

1 yıl önce

mer426956

New yeni demek değilmi

9 ay önce

HazarUte

''Yes but this is new'' olmaz mi ?

8 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.