1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The woman drinks."

"The woman drinks."

Çeviri:Kadın içer.

March 9, 2014

24 Yorum

Konu önem sırasına göre

azrammm

woman kadın demek

March 21, 2014

AhmetCenap

The woman

June 5, 2014

Osman783245

Kadınlar içer dedim hanım içer olmalıydı diyor saçma

May 6, 2017

EsinKaraca

Dogru yaptim

September 16, 2015

MustafaTez4

Benden o kadin yapmistim

June 21, 2016

sanem69142

Doğru yaptım

August 9, 2016

CmrtNelik

KADIN İÇER

November 26, 2016

Furkan765411

1 harf yanlış yazdım yalniş saydı

December 2, 2016

BernaIler

:)

December 29, 2016

STvlS1

Sadece kadın dedim kabul etti :D. O zaman [The woman]dersemde kabul eder

August 31, 2017

korhan767501

yanlış gösteriyor

September 11, 2017

Tulay230787

doğru yaptım

October 17, 2017

ZELAL961546

Neden woman oluyorda women olmuyor

April 15, 2018

Mehtab9613

Çünki "woman" kadın, "women" ise kadınlar demek.

July 5, 2018

melina130172

Acaba kadin ne içiyor

June 7, 2018

SerdarDnme

Wayyy

October 16, 2014

omer567

ahmet ne biliyon ya beni sinir etme sişko

October 31, 2014

Mrs.Eminem

Lan bende sabahtan belli türkçesini söylüyomuşum :D

December 6, 2014

efe12385proman

kadın içer türkçede anlamı çok fazladır soru hatalı birçok seyden bahsetmeliydi. kadın mesala the women drink orange juice ama iilizcede öyle bişey yok !!!ng by by herkese arkadaslar görüşürüz

November 21, 2015

ynds12

the woman = o kadın demek değil mi?

December 12, 2015

sagolera_23

"o" kadın demek deil sadece "kadın" demek

May 12, 2016

serkan752769

Ordaki the nin islevi ne

August 8, 2016

Uqursuz

The ne işe yarar

August 12, 2019

eda329926

The woman kadın demek aynı zaman da kadınlar da demek başina the gelince cogul anlamida verebiliyor mesele "the poor and the rich" fakirler ve zenginler diye cevrilir

August 30, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.