1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Az élet túl rövid."

"Az élet túl rövid."

Fordítás:Life is too short.

March 9, 2014

3 hozzászólás


silerone

The life is too short - ezt miért nem fogadja el?


radnaitomi

Mert angolban az ilyen absztrakt főnevek elé (amikor úgy általában beszélünk az elvont fogalomról) nem teszünk határozott névelőt. (Nekünk fura, mert magyarban kitesszük.)

  • Life is short. (az elvont fogalom általában)

De:

  • The life of Mozart was short. (egy konkért élet)

JutkaBerecz

Ezen nekem is sikerült elvéreznem.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés