1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "My mother takes me to the ci…

"My mother takes me to the cinema."

Çeviri:Benim annem beni sinemaya götürür.

March 9, 2014

14 Yorum


aybars.sog

Takes goturmek anlaminda degilde sinemadan alir anlaminda olmasi gerekmiyor mu

October 10, 2014

ogrenci1999

To the yönelme anlamında kullanılır. Take from cinema deseydi sinemadan alir demek olurdu

April 23, 2015

altugcyhn

"my mother takes me from the cinema" derse "annem beni sinemadan alır" mı olur "take" bu şekilde "almak" anlamında kullanılabilir mi?

March 9, 2014

aoskdaosdkoas

sanırım kullanılabilir

March 10, 2014

YigitTprlk

Hayır my mother picks me up from cinema şeklinde kullanılır

November 27, 2014

Demmet

Burada neden "to" kullanılıyor? Bunu bir türlü çözemiyorum. Yardımcı olur musunuz lütfen.

September 9, 2014

Emrealr

to cinema sinema(ya) turkcedeki yonelme eki gibi bisey

September 18, 2014

Demmet

Teşekkür ederim.

September 22, 2014

asanovas

Alır olması kaçınılmaz

November 26, 2014

SELM817466

?

March 29, 2015

Tursucanavari

Amerikalılar sinemaya gideriz demezler filme gideriz derler sinema da çalışmak olarakta söylenmez movie theatre denir.Sadece bunu belirtmek isterimki program Amerikan aksanıyla ögretiliyor yanilmiyorsam

May 21, 2015

PerfectHit

bla bla bla

November 26, 2017

zkanayhan

Him baya baya ben almak ta kaldim.

January 10, 2019

HlyaCihangir

Benim annem= Annem değil midir? Neden 'Annem' yanlış kabul ediliyor. -m eki benim yerine geçiyor zaten.

February 11, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.