1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "My mother takes me to the ci…

"My mother takes me to the cinema."

Çeviri:Benim annem beni sinemaya götürür.

March 9, 2014

17 Yorum


aybars.sog

Takes goturmek anlaminda degilde sinemadan alir anlaminda olmasi gerekmiyor mu


ogrenci1999

To the yönelme anlamında kullanılır. Take from cinema deseydi sinemadan alir demek olurdu


MURATBURAN3

Take...... to birini bir yere götürmek. Kalıp gibi bir şey


altugcyhn

"my mother takes me from the cinema" derse "annem beni sinemadan alır" mı olur "take" bu şekilde "almak" anlamında kullanılabilir mi?


aoskdaosdkoas

sanırım kullanılabilir


YigitTprlk

Hayır my mother picks me up from cinema şeklinde kullanılır


Demmet

Burada neden "to" kullanılıyor? Bunu bir türlü çözemiyorum. Yardımcı olur musunuz lütfen.


Emrealr

to cinema sinema(ya) turkcedeki yonelme eki gibi bisey


Demmet

Teşekkür ederim.


asanovas

Alır olması kaçınılmaz


Tursucanavari

Amerikalılar sinemaya gideriz demezler filme gideriz derler sinema da çalışmak olarakta söylenmez movie theatre denir.Sadece bunu belirtmek isterimki program Amerikan aksanıyla ögretiliyor yanilmiyorsam


zkanayhan

Him baya baya ben almak ta kaldim.


HlyaCihangir

Benim annem= Annem değil midir? Neden 'Annem' yanlış kabul ediliyor. -m eki benim yerine geçiyor zaten.


Hatice844651

'Annem beni sinemaya götürüyor ' yazdım kabul etmedi. Oysa geniş zaman yerine şimdiki zaman da çok kullanıldı burada, o şekilde çeviriler de öğretildi, neden kabul etmiyor şimdi. Kendileri ile çelişiyorlar resmen


Dudu885268

Sinamayı aşağıya yazıyorsunuz işaretleyemediğim için benim canım kayboluyor bu haksızlık

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.