"Çocuk bir yumurta yiyor."

Çeviri:Das Kind isst ein Ei.

1 yıl önce

4 Yorum


jacko959581

Ein ile eine arasındaki farkı bilen var mı?

2 ay önce

alparslan06
alparslan06

"Ein" eril kelimeler için; "Eine" dişil kelimeler için. En basitinden iki örnek: Ein Mann (Bir adam), Eine Frau (Bir kadın). Ek olarak: "die" artikeli alanlar "eine" olur; "das" ve "der" alanlar ise "ein".

2 ay önce

GnlayBrek1

aynı şeyi diyorum neden anlamıyosunuz

1 yıl önce

mohammadaghigh

Das kind esse ein ei nden yanlış?

4 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.